וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת האודיו JAM משיקה בישראל קולקצית אוזניות ורמקולים חדשה

2.11.2018 / 7:22

החל מ-149 שקלים לרמקול אלחוטי עמיד בפני מים ואבק והחל מ-99 שקלים לאוזניות אלחוטיות המנדפות זיעה ומספקות 8 שעות סוללה: חברת האודיו JAM השיקה קולקציית מוצרי אודיו חדשה ששמה דגש על תג מחיר נמוך, טכנולוגיות מתקדמות ועיצוב עדכני

קולקציית מוצרי JAM. יח"צ,
החל מ-149 שקלים לרמקול אלחוטי עמיד בפני אבק ומים ו-99 שקלים בפני אוזניות אלחוטיות מנדפות זיעה./יח"צ

חברת JAM מציעה מגוון רחב של מוצרי אודיו איכותיים ומעוצבים, המותאמים בעיקר לבני נוער, צעירים שאוהבים ספורט, טיולים ומסיבות בבית ומחוץ לבית. הקולקציה החדשה כוללת רמקולים ואוזניות בעיצוב אופנתי, כשבחברה מציינים כי מעת לעת יעדכנו את הקולקציה עם מוצרים חדשים ובמגוון צבעים ועיצובים עדכניים. המוצרים החדשים מגיעים עם תכונות החשובות במיוחד לחובבי מוזיקה, הספורט והפנאי שצריכים את הרמקולים והאוזניות זמינים ומגיעים עם חיי סוללה ארוכים במיוחד, לצד זמן טעינה קצר ועמידות למים ואבק. עוד הרמקולים מספקים צליל באיכות גבוהה ומתחברים באופן אלחוטי עד 30 מטרים אל המכשיר שאליו הם מחוברים. עוד בדגמים החדשים ניתן למצוא מבחר אוזניות אלחוטיות בעיצובים ארגונומיים נוחים לנשיאה והן מתאימות במיוחד למי שמנהלים חיים פעילים.

בין המוצרים השונים ניתן למצוא רמקולים אלחוטיים החל מ-149 שקלים עבור הרמקול Hang On שמגיע עם משטח הנדבק לקיר, שולחן או כל מקום אחר. הוא מספק עד 8 שעות האזנה רצופה למוזיקה, טעינה מהירה ועמיד בפני מים ואבק. הדגם הבכיר בסדרה הינו ה-Zero Chill שעולה 299 שקלים ומתאים לנסיעות ממושכות וטיולים אתגריים במקומות ללא אפשרות חיבור לחשמל. הוא מספק עד 24 שעות האזנה וכולל טעינה מהירה ועמיד בפני מים ואבק. בקטגוריית האוזניות האלחוטיות ניתן למצוא את ה-Break Free במחיר של 99 שקלים המשלב טכנולוגיה מנדפת זיעה ועם סוללה המספקת 8 שעות האזנה. האוזניות היקרות ביותר בסדרה הינן ה-Free Flow שעולות 499 שקלים וגם הן מגיעות בטכנולוגיית מנדפת זיעה, טעינה אלחוטית מהירה ואורך חיי סוללה של 40 שעות האזנה.

  • עוד באותו נושא:
  • רמקולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully