וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכשתם את הוואווי מייט 20 פרו? משתמשים מדווחים על תקלה במסך במכשירים שנמכרים בישראל

4.11.2018 / 12:26

לפני שבועיים השיקה וואווי את המייט 20 פרו ובשבוע שעבר הוא הושק בישראל. כעת משתמשים בעולם מדווחים על תקלות במסכים ועוד עולה מהדיווחים כי מדובר בתקלה סדרתית בפאנלים של LG, שנמצאים במייט 20 פרו שנמכר בישראל

וואווי מייט 20 פרו Huawei Mate 20 Pro. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
רכשתם את הוואווי מייט 20 פרו? משתמשים מדווחים על תקלה במסך במכשירים שנמכרים בישראל/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

לפני שבועיים הציגה וואווי את הסמארטפון המתקדם ביותר שהציגה אי פעם: המייט 20 פרו שהושק בישראל בשבוע שעבר. אחרי בדיקה מקיפה וקפדנית, מצאנו אותו כאחד מהסמארטפונים הטובים ביותר שיש כיום. יתרה מכך, הוא כולל מסך קמור בעל פאנל מסוג OLED ורזולוציה גבוהה במיוחד, כיאה למכשיר דגל. בעוד שמשתמשים רבים שרכשו אותו, מחלקים לו מחמאות ללא הרף, יש גם לא מעט שמתלוננים על תקלה חמורה במיוחד. על פי הדיווחים האחרונים, ברחבי העולם וגם בישראל, משתמשים מוצאים כתמים ירוקים בשולי המסך וניתן לראות אותם בבירור בעת עמעום המסך וצפייה בתוכן בעל צבעים כהים.

עוד עולה מהדיווחים כי התקלה נמצאת במכשירים שסוג המסך שלהם הינו OLED והוא סופק על ידי חברת LG, כשמסכי הספקית השנייה, BOE, כלל לא הושפעו מהתקלה. מבדיקה קצרה, נמצא שבישראל נמכרים הסמארטפונים עם מסכי LG, כלומר אלו שחשופים לתקלה. משתמשים נוספים באנגליה דיווחו על בעיה דומה והתבקשו על ידי נציגי החברה להגיע למרכזי השירות ולהחליף את המכשירים באחד חדש. נראה שבוואווי מטפלים באופן המקובל בתקלה סדרתית, והתייחסו לבעיה בצורה מהירה ועניינית. אולם לא מעט משתמשים חוששים כי בסופו של דבר רק המסך יוחלף, במקום המכשיר כולו, מה שעלול לפגוע בעמידות בטווח הארוך ובתקן העמידות מפני מים.


על מנת לבדוק אם המכשיר שלכם סובל מהתקלה או בעל סוג המסך הבעייתי, נסו לעמעם את הבהירות ולהפעיל עליו תוכן בעל צבעים כהים. היכנסו לחדר חשוך ובדקו אם בקצוות המסך מופיע זוהר ירקרק. במידה וכן, המכשיר שלכם סובל מהתקלה ומומלץ לכם לפנות למרכז התמיכה של וואווי. אם תרצו לבדוק את סוג המסך שלכם, תוכלו להוריד אפליקציה בשם Droid Hardware Info מהחנות והיא תאפשר לכם לצפות במידע פנימי לרבות המידע על המסך.

מוואווי ישראל נמסר בתגובה: "מכשיר ה-Mate 20 Pro מצויד במסך OLED גמיש, בעל עיצוב מיוחד וקצוות מעוגלים. המסך עלול לחוות עיוותי צבע קלים בזוויות צפייה שונות, בתנאי תאורה עמומים, כאשר בהירות המסך נמוכה מדי, או בעת שימוש ברקעים כהים. לקוחות שמכשירם סובל מזליגת צבע בשימוש רגיל, מוזמנים להגיע למרכזי שירות הלקוחות המורשים לפתרון התופעה. לברר נקודות השירות הקרובות באתר CPM, נותנת השירות הרשמית לוואווי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully