וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה משהו? בדקנו את "אמזון" של שופרסל

5.11.2018 / 12:16

מזה זמן רב שאמזון בוחנת את הפעילות שלה בישראל ואין ספק כי המהלך של אמזון עשוי לטרוף את הקלפים. בזמן שכניסת אמזון לישראל נבחנת, נראה שרשתות רבות לא מחכות ומקדימות תרופה למכה. אחת מהן היא שופרסל שהשיקה אמש אתר סחר מקוון חדש. חרשנו עליו וחזרנו עם תשובות

אפליקציית שופרסל לעוורים. יח"צ,
בדקנו את ?אמזון? של שופרסל. שופרסל דיל/יח"צ

מקדימה את אמזון? חברת שופרסל השיקה אתר חדש בשם "American Outlets" והאתר מציע מעל ל-2.5 מיליון מוצרי אופנה מארה"ב במחירי "אאוטלט". האתר מאפשר לרכוש מוצרים ממגון ספקים במשלוח אחד שמגיע עד הבית ובעלות שמתחילה ב-15 דולרים. "משלוח אחד", כלומר משלוח שזמן ההגעה נע בין שבוע לשבועיים. עוד שופרסל השיקה את אתר שופרסל Travel, אתר תיירות חדש של שופרסל וגוליבר המציע החזר של כספי לחברי מועדון שופרסל. בכל רכישה באתר, יוכלו הלקוחות ליהנות משובר בסכום של שלושה אחוזים מהעסקה שביצעו, למימוש חוזר בשופרסל. איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל אמר: "אנו עושים היום קפיצת מדרגה בשירות הדיגיטלי שאנו מעניקים ללקוחותינו, עם השקת מספר פעילויות בתחום הסחר המקוון. אנו מציעים מגוון נרחב של מוצרים מעולמות שונים - מזון, פארם, אופנה, תיירות ואלקטרוניקה - והכל תחת קורת גג אחת.

רגע לפני שאנחנו בודקים את המוצרים והמחירים שהאתר מציע, אנחנו מזכירים לכם כי רכישה של עד 75 דולרים, פטורה ממע"מ ומסים ואילו מספיק שהתשלום יעמוד על 75.1 ותצטרכו להוסיף עוד 17 אחוז מע"מ. עוד באתר מציינים כי תצטרכו לשלם 15 דולר למשלוח של עד שלושה קילוגרם וזמן המשלוח עומד על בין שבוע לשבועיים, זמן שהוא גבוה משמעותית מכל שירות משלוחים אחר כמו DealTas או Ushops. עוד חשוב לשים לב לכך שהמוצרים שנמכרים באתר הם ללא אחריות יצרן המספק שירות בישראל, אלא רק במדינת המקור של המוצרים, כלומר ארצות הברית. באמריקן אאוטלט, אינם מספקים תעודת אחריות או התחייבות כלשהי ביחס למוצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully