וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנמוך מבין דגמי סדרת הדגל: יבואנית שיאומי משיקה בישראל את המי 8 לייט

5.11.2018 / 13:25

סדרת מכשירי הדגל של שיאומי השאירה חותם בישראל כשהביאה לשולחן מתחרה ראוי למכשירים של היצרניות הגדולות בתג מחיר נמוך במיוחד. כעת, הדגם הנמוך בסדרה, המי 8 לייט, מגיע לעשות זאת שוב עם מכשירי הביניים

שיאומי מי 8 לייט Xiaomi Mi 8 Lite. יח"צ,
השיאומי מי 8 לייט/יח"צ

חברת המילטון, יבואנית שיאומי הרשמית בישראל, השיקה הבוקר (ג') את מכשיר הביניים החדש מבית היצרנית הסינית, ה-Mi 8 Lite. המכשיר החדש מהווה את הדגם הנמוך ביותר בסדרת מכשירי הדגל של החברה. הוא מגיע עם חומרה של מכשיר ביניים עוצמתי, בזמן מתן דגש על שמירת התכונות של הסדרה כמו איכות הבנייה. עם זאת, הבשורה לא מגיעה רק בשמירה על הביצועים ועל העיצוב שאפיין את מכשיר הדגל, אלא גם בתג המחיר הנמוך: 1,399 שקלים בלבד. על הנייר, נראה שמדובר במכשיר המושלם לקהל המשתמשים המחפש מכשיר ביניים עם כמה תכונות מסדרת מכשירי הדגל.

המי מקס 3 מגיע עם מסך בגודל 6.26 אינץ' ביחס של 19:9 וברזולוציית Full-HD+. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 660 מבית קוואלקום לצד 4 גיגה של זיכרון ראם ו-64 גיגה זיכרון אחסון. השדרוגים של מערך הצילום של שיאומי לא פסחו גם על המכשיר החדש והוא מגיע עם מערך צילום כפול ומשופר מקודמו בעל זוג חיישנים. האחד הינו מצלמת 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/1.9 והשני הינו מצלמת 5 מגה פיקסל המשמש כחיישן לזיהוי עומק בלבד עבור צילומי עומק שדה. מקדימה נוכל למצוא מצלמת 24 מגה פיקסל לצילומי סלפי עם מפתח צמצם העומד על f/2.0.

עוד ניתן למצוא סוללה בנפח 3,350 מיליאמפר-שעה לצד טעינה מהירה בתקן החדש ביותר מבית קוואלקום. כמו כן, החברה הצליחה לשמור על הגוף המתכתי של ה-Mi 8 Lite דק במיוחד בעובי של 7.5 מילימטרים. ניתן יהיה למצוא את המי מקס 3 בחנות הדגל של שיאומי וכן ברשתות השיווק המורשות - בסט מובייל , KSP , אייבורי ופטקום אלקטריק החל מיום מהיום (5.11) בצבעים שחור-אפור או כחול-סגול ובמחיר של 1,399 שקלים עם אחריות לשנתיים על ידי היבואן הרשמי המילטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully