וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמין משיקה בישראל את חטיבת הבריאות ובקרוב הרופא יוכל לראות כמה צעדים הלכתם

6.11.2018 / 9:11

חברת גרמין מודיעה על פתיחת פעילות חטיבת הבריאות, Garmin Health בישראל. פעילות החטיבה תתמקד בלהטמיע את השירות של גרמין בתוך גופים בריאותיים כמו קופות חולים, בתי חולים, רופאים וביטוחי בריאות. בקרוב גם הרופא שלכם יוכל לראות כמה צעדים הלכתם

גרמין fenix 5. יח"צ,
"ישראל היא חממת טכנולוגיה אזורית, מה שהופך אותה למעניינת במיוחד עבור פתרונות חדשניים מהסוג שאנו מציעים"./יח"צ

חברות ביטוח בעולם כבר החלו לבחון את נושא השעון החכם ורצועת ניתור צעדים על מנת לבדוק את מצבו של המבוטח והאם שומר על אורך חיים בריא. בארצות הברית ביטוח שכזה כבר זמין באמצעות רצועת ה-FitBit וכעת חברת גרמין המייצרת שעוני ספורט וצמידי ניתור צעדים, השיקה בישראל את פעילות Garmin Health. במסגרת הפעילות, תעניק החברה מגוון פתרונות טכנולוגיים, מותאמים אישית, לארגונים בתחומי הבריאות והביטוח או לחברות המעוניינות לעודד אורח חיים בריא בקרב העובדים ובני משפחותיהם.

מדובר בפלטפורמה טכנולוגית מתקדמת לעידוד אורח חיים בריא וניטור מצב בריאותי בזמן אמת וישראל היא המדינה החמישית בעולם בה תושק רשמית הפלטפורמה של גרמין. יואה וילאנן, מנהל הפיתוח העסקי של Garmin Health לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה אמר: ישראל היא חממת טכנולוגיה אזורית, מה שהופך אותה למעניינת במיוחד עבור פתרונות חדשניים מהסוג שאנו מציעים, הן בהיבט המודעות הגבוהה לאורח חיים בריא והן מההיבט הטכנולוגי, במסגרתו אנו מזהים פוטנציאל אדיר לשיתופי פעולה ועם ארגונים בתחום הבריאות ועם חברות סטארט-אפ מקומיות, כאלו שכבר התחלנו לבחון ועליהם נוכל להרחיב בקרוב".

גרמין מציעה קולקציה רחבה של שעונים חכמים וצמידי פעילות מעוצבים, לצד פלטפורמה מתקדמת המספקת גישה למגוון מדדי בריאות, שינה, מתח ופעילויות כושר. הפלטפורמה של גרמין תאפשר לקופות החולים, בתי החולים וחברות ביטוחי הבריאות, יכולות ניטור מתקדמות של המטופלים והמבוטחים מרחוק. לצד הרופאים, יוכלו גם מאמני הכושר והתזונאים, לנטר את קצב ההתקדמות של המתאמנים והמטופלים, להציע טיפים מותאמים אישית ולעודד עמידה ביעדים שנקבעו מראש.

  • עוד באותו נושא:
  • גרמין
  • garmin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully