וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכאן יוצאות חבילות הדואר שלכם: הצצה למרכז הלוגיסטי הענקי של דואר ישראל

6.11.2018 / 13:17

כחצי מיליון חבילות דואר יעברו בחודש הקרוב במרכז הלוגיסטי של דואר ישראל. המרכז נחנך לפני שנה ועובד 24 שעות מסביב לשעון, כדי לעמוד בעומסים. רגע לפני שימי הקניות (שופינג איי אל, יום הרווקים הסיני ויום שישי השחור), יוצאים לדרך, ביקרנו במרכז הענקי של הדואר

צלמים זמניים מורשים

מחר (ד') יפתח "יום הקניות הישראלי", או יותר נכון "שופינג איי אל", שבו ישתתפו יותר מ-1,000 אתרים ישראלים ב-48 שעות של מבצעים וזו רק ההתחלה של אחד מהחודשים הגדושים במבצעים: יום הרווקים הסיניים ב-11.11, יום שישי השחור שיתקיים ביום שישי האחרון של נובמבר ומיד אחריו הסייבר מנדיי, יום קניות שמתקיים ביום שני, מיד אחרי הבלאק פרידיי. בשנה שעברה חנך דואר ישראל את המרכז הלוגיסטי במודיעין, למעשה, כל חבילה שנכנסת לישראל מועברת מיד למרכז הלוגיסטי ושם מתבצע תהליך קליטת החבילה, מכס ושליחת החבילה עד לנמען. בדואר ישראל נערכים לחודש העמוס ובו עשויות לעבור כחצי מיליון חבילות מדי יום. כחלק מהערכות, בדואר ישראל פתחו דלתותיהם ואפשרו לנו הצצה למרכז ולכמות החבילות האינסופית שממיינים מדי יום במרכז שעובד 24 שעות, מסביב לשעון.

חבילות בדואר ישראל. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"15.3 מיליון חבילות במשקל שיא של 3,050 טון"./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

בדואר ישראל ציינו כי החברה צפויה למיין ולמסור כ-15.3 מיליון חבילות במשקל שיא של כ-3,050 טון, מול 13.7 מיליון חבילות בנובמבר - דצמבר אשתקד. לשם השוואה, בחודש רגיל מחולקות כ-4.6 מיליון חבילות בממוצע, במשקל כולל של 900 טון בלבד. במרכז הלוגיסטי, ציינו בפנינו כי נערכו לעליה בהזמנות באמצעות תגבור המוקד הטלפוני וכוח האדם במרכז הסחר המקוון לחבילות במודיעין וגייסו 100 עובדים נוספים שיתגברו בחודשים הללו. עוד יפתחו החודש 50 מרכזי מסירות חבילות נוספים, בשיתוף עסקים קטנים ובינוניים. עוד ציינו כי מנתוני דואר ישראל, חמשת האתרים האהובים על הישראליים בהזמנות מחו"ל הם: אמזון, איביי, אלי אקספרס, אסוס ו-Next.

חיים מזעקי, סמנכ"ל תפעול בדואר ישראל נתן לנו טיפ שאולי נשמע כמו חסר חשיבות, אבל הוא עשוי לעזור לכם לקבל את החבילה במהירות המרבית. "כשאתם מזמינים באינטרנט, ציינו את השם המלא, כתובת מלאה ואל תשכחו לכתוב מיקוד מלא", אמר. את המיקוד המלא, תוכלו לחפש כאן, באתר דואר ישראל. "עוד הוסיפו את מספר הטלפון שלכם להזמנה והקפידו שהפרטים יהיו מדויקים".

עוד באותו נושא

דואר ישראל עודד בטעות קניית מוצרים באליאקספרס - שלא ניתן לשלוח לישראל

לכתבה המלאה
תלונות בפייסבוק של דואר ישראל. צילום מסך, צילום מסך
תלונות בפייסבוק של דואר ישראל: זמני המתנה ארוכים וחבילות שלא מגיעות./צילום מסך, צילום מסך

אולם נראה שגם המרכז הלוגיסטי במודיעין לא ממש עוזר ובפייסבוק של דואר ישראל ניתן למצוא לא מעט תגובות זועמות כמו "נשלחה אליי חבילה מחו"ל, קיבלתי sms עם מספר מעקב ומאז החבילה הלכה לאיבוד". או תגובות על זמני המתנה ארוכים כמו: "מעוניין לדעת האם גם היום אשבור את השיא שלי מאתמול (79 דקות) בהמתנה על הקו, או שמא שוב אלחץ על 'הנציג יחזור אליך' על מנת שאף נציג לא יחזור אליי לעולם". זהו רק מקבץ קטן של תלונות שכל אחד יכול לצפות בעמוד הפייסבוק של דואר ישראל וכולם מצביעים על תקלות במוקד השירות וחבילות שלא מגיעות ליעדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully