וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט כמו במציאות: התנסנו בסימולטור המדמה טיסה ב-F16

7.11.2018 / 14:43

חלמתם להטיס F-16? מהיום החלום שלכם יכול להתגשם, כמעט. תכירו את מתחם "הטייסת" שהוקם על ידי יוצא חיל האוויר ואשתו, אל"מ (במיל') קובי ואדמית רגב. שניהם לקחו את המודל הארגוני והטכנולוגיות המתקדמות ומעניקים במתחם את החוויה הקרובה ביותר להטסת ה-F16

סימולטור F16 במתחם הטייסת/מערכת וואלה! חדשות

חיל האוויר נחשב כאחד מהחילות הטובים בעולם ולא סתם: בזכות החומר האנושי, כלי הטיס המתקדמים והיצירתיות הישראלית שמפתיעה בכל פעם מחדש. לא בכדי קמצוץ מהאוכלוסייה מצליח להגיע לקורס היוקרתי ביותר שבו במשך כמה שנים ילמדו כיצד להטיס את כלי הטיס הטובים והמתקדמים שיש. אם אי פעם חלמתם להטיס F-16 והדרך בחיל האוויר לא צלחה, אז תשמחו לגלות שהיום תוכלו לעשות זאת בזכות "הטייסת", מיזם חדש שממוקם בסנימה סיטי גלילות ומאפשר לקהל הרחב לבקר במודל של טייסת קרב. הטייסת הוקמה על ידי אל"מ (במיל') קובי רגב ואשתו אדמית וביחד הביאו מודל טייסת קרב אמתית, רק באמצעות סימולטור.

"מה הופך את חיל האוויר למה שהוא? זה בעיקר האנשים, הסביבה והתרבות הארגונית שאנשים עובדים סביבה שמאפשר להם להשתפר כל הזמן ולקדם את עצמם מהר החל מהסרבל, התדריך ועד לסימולטור עצמו שמדמה הטסה בקוקפיט מדויק של F16", אמר אל"מ (במיל') רגב, "החוויה בטייסת היא חוויה יוצאת דופן, מיוחדת חווית הטיסה ב-F16 היא פשוט מסעירה ומאתגרת מאוד". המתחם העצום, בנוי כהעתק של מבנה טייסת קרב בחיל האוויר וכולל: חדרי תדריכים, חדר תחקירים, חדרי הלבשה, חדר מבצעים ומועדון טייסת. המדריכים? יוצאי חיל האוויר וטייסים במילואים.

סימולטור F16. אבי כהן, מערכת וואלה!
"מה הופך את חיל האוויר למה שהוא? זה בעיקר האנשים, הסביבה והתרבות הארגונית"./מערכת וואלה!, אבי כהן

החוויה עולה כ-290 שקלים ואורכת בין שעה לשעה וחצי שבהן המשתתפים יעלו על סרבלים, ממש כמו טייסים אמתיים, יעברו תדריך מקיף אודות המשימה ויטוסו בשמי הארץ בקוקפיט שהינו העתק מדויק של הקוקפיט ב-F16. הודות למקרן העצום, זה מרגיש בדיוק כמו טיסה מלבד כוח ה-G ומדובר באחד מהסימולטורים הטובים ובעיקר המדויקים ביותר שיצא לי להתנסות בהם. למעשה, מלבד כוח ה-G, החוויה מרגישה כל כך מציאותית. אולם לדבריו של אל"מ (במיל') רגב, הרעיון בטייסת הוא גדול בהרבה יותר מללמוד איך להטיס F-16 בסימולטור. "הטייסת הוקמה מתוך הרצון לאפשר לכל אחד ואחת ללמוד מערכי חיל האוויר, ממורשת הקרוב ותרבותו הארגונית", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully