וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לשמועות: סמסונג מציגה את הסמארטפון המתקפל

7.11.2018 / 22:34

לפני חמש שנים הציגה סמסונג את המסך המתקפל הראשון. אז הוצג כקונספט וחמש שנים אחר כך, החברה הקוריאנית מכריזה על הסמארטפון המתקפל הראשון מתוצרת החברה. כמה הוא יעלה? את זה היא עדיין לא אמרה, אבל תכינו את הארנקים כי הוא הולך להיות יקר

הסמארטפון המתקפל של סמסונג בכנס המפתחים בסן פרנסיסקו. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
הסמארטפון המתקפל של סמסונג./מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

ב-2013 סמסונג הציגה את המסך המתקפל הראשון ומדובר היה בטכנולוגיה פורצת דרך כשרק צמד הקוריאניות, סמסונג ו-LG שמו את ידן על הטכנולוגיה המתקדמת. בחודשים האחרונים אנחנו מדווחים על הסמארטפון המתקפל של סמסונג שצפוי להיות מושק בשנת 2019 וגם צפוי לעלות כמעט 2,000 דולרים. הערב (ד') פתחה סמסונג את כנס המפתחים השנתי בסן פרנסיסקו והציגה את המסך המתקפל. בשנים האחרונות אנחנו עדים לכך שקצב חידושי הסמארטפון ירד בצורה משמעותית ומדי שנה אנחנו זוכים לסמארטפון שהוא "יותר", כלומר עם מסך טוב יותר, מצלמה טובה יותר ומעבד טוב יותר. בהכרזה של סמסונג הערב, נראה שהמסך המתקפל אולי סוף סוף ייחדש בעולם הסמארטפונים ויפתח קטגוריה חדשה.

הסמארטפון המתקפל של סמסונג - צד אחד. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
וככה הוא נראה כשהמסך מקופל./מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

סמסונג הציגה מסך בגודל 7.3 אינץ' והוא צפוי להגיע לחנויות בתחילת שנת 2019, כשבחודש הבא ייחל הייצור ההמוני של המסך. הסמארטפון מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד, בגרסה יחסית זהה לשל הגלקסי S9 והמכשירים הדומים. כאמור לסמארטפון שני מסכים וכשהוא נמצא במצב מקופל, ניתן להשתמש במסך הראשי בלבד. אולם בתמונות, ניתן לראות כי מדובר בסמארטפון עבה מאוד, כזה שלא יכנס לכל כיס. בסמסונג קראו לטכנולוגיה "Infinity Flex Display" ובדומה למסכים אחרים שהחברה מייצרת, לא מן הנמנע שהיא תמכור את אותו המסך גם לחברות אחרות כמו אפל, מייזו ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סמסונג סמארטפון מתקפל. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
הסמארטפון המתקפל הראשון של סמסונג והוא הולך להיות יקר במיוחד./מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

"המסך המתקפל פורס שכבה חדשה של חוויה במובייל. אנחנו נרגשים לעבוד עם מפתחים על הפלטפורמה החדשה כדי ליצור ערך חדש עבור הלקוחות שלנו. אנחנו לא יכולים לחכות לראות לאן הטכנולוגיה ושיתופי הפעולה יקחו אותנו", אמר מנכ"ל סמסונג, דיג'י קו, במהלך מסיבת העיתונאים. החשיפה של סמסונג לא מקרית: היא נעשתה בכנס המפתחים ונועדה ליצור שותפויות ביחד עם המפתחים, על מנת שיצרו יישומים חדשים ואולי גם כאלו שיגרמו למשתמשי הפרמיום או למשתמשים העסקיים, לעבור למכשיר המתקפל שצפוי להיות יקר מהרגיל. בסמסונג מכנים את הממשק הייחודי בשם One UI והוא מאפשר לסמארטפון החדש להריץ שלוש אפליקציות במקביל. "המשתמש יוכל לנצל יותר משטח המסך לפרודוקטיביות גבוהה יותר". הממשק החדש מאפשר לסמארטפון לעבור למצב "טאבלט" בתוך רגע וכאמור, להריץ עד שלוש אפליקציות במקביל.

עם כל הרצון של סמסונג להיות הראשונה שמכריזה על סמארטפון עם מסך מתקפל, נראה שהתואר נחטף כמה ימים לפני ההשקה של הקוריאנית. השבוע הכריזה חברת Royole האמריקאית על סמארטפון מתקפל בשם FlexPai, הוא מגיע עם מסך בגודל 7.8 אינץ' וצפוי לעלות כ-1,300 דולרים. בשלב הראשון, הוא יימכר רק בסין ולא ברור באילו מדינות נוספות הוא יושק. האירוע שהתקיים היום, התמקד בעיקר במוצרי הבית החכם והעוזרת הווירטואלית של סמסונג, כשהחברה הכריזה על תמיכה בחמש שפות נוספות וכצפוי, השפה העברית אינה שם.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully