וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תכנית הרשת הפופולרית שתופסת בוגדים על חם - בעצם מבוימת?

10.11.2018 / 8:29

תחקיר מצא כי ב"לתפוס בוגד", ערוץיוטיוב שצברה עשרות מיליוני צפיות ונועדה לברר האם אחד מבני הזוג בקשר בוגד בשני, היו לא פעם שחקנים שנלקחו כדי לבנות סצנות שלמות שלא היו מעוגנות במציאות. היוצר מכחיש - אולם הערוץ נמחק מיוטיוב

TO CATCH A CHEATER

כבר סיפרנו לכם פה מספר פעמים על התכנית "לתפוס בוגד" (To catch a cheater), המשודרת ביוטיוב, ובה מדי שבוע גברים או נשים נעזרים באנשי מקצוע כדי לנסות להבין האם בנות או בני הזוג שלהם בוגדים בהם. הפורמט הצליח בגדול, עם עשרות מיליוני צפיות, אלא שכעת עושה רושם שדרוש תחקיר דומה גם על התכנית עצמה, שכן גם היא, כך נדמה, לא ממש מוסרית.

מתחקיר שפורסם ב-nickiswift.com תחת השם "האמת שלא סופרה על 'לתפוס בוגד'", מתברר שלפחות חלק מהקטעים המופיעים בתכנית לא אמיתיים, ומפעם בהם פעם מופיעים בה שחקנים שבסך הכל עושים את התפקיד שלהם. כך היה במקרה בו שני שחקנים בשם מייקה פוטס וטמיקה דוקינס מוצגים כזוג שיוצאים שנתיים, כשלפתע היא תופסת אותו בוגד בה עם דוגמנית אינסטגרם. אבל האמת היא שפוטס ודוקינס הכירו לראשונה ביום הצילומים. "זה היה מזויף לגמרי", הודתה פוטס. "אם לא היינו מוכרים את זה כמו שצריך, אף אחד לא היה מאמין. את הכל המצאנו".

עוד בנושא:

נתפס על חם: שחקן ה-NBA צולם כשהוא בוגד בחברתו עם אישה בכיסא גלגלים
תפסה את בן הזוג באמצע שלישייה - אך דווקא הוא נותר ללא מילים
חשדה שהחבר שלה בוגד בה, ותפסה אותו על חם עם המורה לספרדית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully