וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 סמארטפונים בשביל פוקימון גו ולא תאמינו בן כמה השחקן

9.11.2018 / 7:04

זוכרים את הטירוף סביב משחק הפוקימון גו? אז מסתבר שיש עדיין אנשים שמשחקים בו ולא רק משחקים בו, אלא יוצאים לרחובות עם לא פחות מ-11 סמארטפונים סביבם. השחקן, צ'ן סאן יואהן בן ה-70, הוא אחד מהשחקנים המקצועיים ונראה שלאחרונה, גם אחד מהשחקנים הויראלים

נראה שבכל שבוע משהו ויראלי חדש סוחף את הרשת והעוקבים שבינינו לבטח יזכרו את משחק הסמארטפון המדובר ביותר בעולם, פוקימון גו. המשחק שגרם לעשרות מיליוני משתמשים להתמכר אליו חזר לכותרות עם מציאתו של אחד השחקנים המבוגרים ביותר של המשחק ואולי גם בין הטובים בעולם. צ'ן סאן יואן הוא בן 70 מטאיוואן והוא אחד השחקנים המקצועיים והוותיקים ביותר בפוקימון גו. השחקן הפך לוויראלי לאחרונה הודות לכך שמשחק על גבי 11 סמארטפונים במקביל המחוברים לאופניים שלו. עוד הוא שומר עליו בכל זמן נתון מספיק סוללות נטענות וכבלים, על מנת שיוכל לקבל בקלות כ-20 שעות של חיי סוללה בכל טלפון.

מאז שהתגלה ברשתות החברתיות בחודש אוגוסט האחרון, צ'ן שדרג את דרך ההתניידות שלו בזמן המשחק. בעוד שבעבר היה נעול לשימוש בסמארטפונים אך ורק על גבי אופניו, כעת הוא יכול לשחק עם 11 מכשיריו גם בזמן הליכה. שכנו של צ'ן הגיב על הנושא בעצמו ברשתות החברתיות כשציין כי רחוב המגורים שלהם הפך לאטרקציה תיירותית הודות לדרך הייחודית של צ'ן לתפוס פוקימונים. בראיון לרשת טלוויזיה מקומית, סיפר צ'ן כי החל לשחק בפוקימון כתחביב לאחר שיצא לפנסיה והנכד שלו הסביר לו על המשחק.

עוד סיפר צ'ן כי מבזבז כ-1,290 דולרים כל חודש על מנת להוסיף סמארטפונים חדשים למערכת שלו וכן לקנות שדרוגים לדמות שלו על מנת למשוך יותר פוקימונים. מכל הפוקימונים הזמינים באפליקציה, סנורלקס הוא האהוב עליו בגלל היותו הדמות הגדולה והחמודה ביותר שיכולה לחסום את הדרך לשחקנים אחרים בזמן שהוא ישן. עם זאת, צ'ן מסרב להשתתף בטורנירים מול שחקנים אחרים בחדרי הכושר הפרוסים במפה, שכן הוא טוען שזה יהיה לא הוגן כלפיהם. הוא מעדיף להסתובב, לתפוס ולשדרג פוקימונים מאשר להרוויח אותם בקרב. תהיו בטוחים שאם הוא יחליט לשנות את הגישה הזאת בקרוב, הוא ללא ספק יגיע במהירות לראש טבלת השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully