וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היזהרו! הונאת קופונים לשופרסל בסך של 900 שקלים מופצת ברשת

11.11.2018 / 12:04

קיבלתם הודעה בווטסאפ עם קופון בסך של 900 שקלים לשופרסל? מדובר בהונאה ישנה - חדשה שרצה בווטסאפ ולרגל יום השישי השחור, חזרה לפעול שוב. כאמור, מדובר בהונאה שבסופה, תתבקשו להוריד אפליקציה לסמארטפון שתציף אותו בפרסומות

הונאת שופרסל. צילום מסך, צילום מסך
אל תיפלו בפח. ההונאה הקודמת שהופצה ברשתות החברתיות המבטיחה קופונים בסך של 900 שקלים./צילום מסך, צילום מסך

באוגוסט האחרון הופצו הודעות על כך ששופרסל חוגגת 60 שנים ומעניקה קופונים על סך של 900 שקלים. בשופרסל הזהירו ברשת וציינו כי לא מדובר בעמוד מטעמם, אלא בהונאה שבסופה התבקשו המשתמשים להוריד אפליקציה לסמארטפון. בימים האחרונים אנחנו עדים להונאה זהה שמתרחבת ברשתות החברתיות ונכון לכתיבת שורות אלו, האתר עדיין זמין, כך שלא מן הנמנע שההונאה עדיין מופצת ברשתות החברתיות ובווטסאפ. הפעם קופון ה-900 שקלים מועבר למשתמשים דרך אפליקציית המסרים ווטסאפ, וכעת הינו מוצע לכבוד "יום שישי השחור", חג הקניות המתקיים מדי חודש נובמבר, אלא ששופרסל מעולם לא העניקה קופונים חינם בשווי של 900 שקלים ולא ברור מי עומד מאחורי ההונאה.

מדובר בהונאה שזהה לקודמת ובפתיחת הלינק מתבקשים המשתמשים לענות על סקר קצר: "האם אתה לקוח שופרסל רגיל" ואחר כך לענות על שאלות נוספות: "האם אתה מרוצה עם המחירים שלנו" ו-"כיצד גילית על קידום מכירה זה". בסיום השאלון, העונים על הסקר מתבקשים לשתף את האתר עם כל החברים בווטסאפ ואחרי השיתוף, מועברים להורדת אפליקציה למכשיר האנדרואיד. גם במקרה זה, המשתמשים שיורידו את האפליקציה, צפויים להוריד אפליקציה שתמלא את הסמארטפון בפרסומות.

עוד כתב באוגוסט האחרון מערך הסייבר הלאומי: "מדובר בהונאה פרסומית: ההודעה מובילה לדף מתחזה, שמטרתו לפתות את ה"לקוח" להפיץ את ההודעה לחבריו דרך WhatsApp, תוך "הבטחה" לקבלת קופון. אנשים אליהם מופצת ההודעה ואשר ילחצו על הלינק, יופנו לאתרים פרסומיים שונים, חלקם אף יציעו להוריד אפליקציות שונות".

במידה ולחצתם על השאלון ולא מילאתם אותו עד הסוף, ככל הנראה שאין ממה לחשוש. במידה ומילאתם אותו והורדתם תוכנות אל הסמארטפון, מומלץ להוריד תוכנת אנטי וירוס על מנת לנקות את הסמארטפון שלכם. במידה וממשיכות לקפוץ פרסומות או שאתם מרגישים בהאטה כלשהי או בירידה בביצועים, בצעו איפוס לסמארטפון. בכל מקרה, וודאו שכל התכנים שלכם מגובים בענן או במחשב. חשוב להיזהר מהונאות כאלו, שכן בחודשים האחרונים אנו נוכחים למגמה עולה של הפצתן. לפני שאתם לוחצים על לינקים שאינם מוכרים, בדקו תחילה בעמודים הרשמיים של החברות ברשתות החברתיות על מנת לאשר שהמבצעים המוצעים הינם אמיתיים.

משופרסל נמסר בתגובה: "בשעות האחרונות אנו עדים להפצת הודעה באמצעות וואטסאפ, המזמינה להיכנס ללינק על ידי הענקת קופונים בסך 900 ¤. מדובר בהונאה פרסומית ובהתחזות. לשופרסל אין קשר למודעה הזו והציבור מתבקש שלא להיכנס ללינק המדובר ולא להעבירו הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully