וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מודיעה על ריקול: תקלה במסכי האייפון X ובמחשבי המקבוק פרו

11.11.2018 / 12:58

שנה אחרי הריקול לאייפון 8 בעקבות תקלה בלוח אם, אפל מודיעה על תקלה נוספת במכשירי האייפון 10 ומחשבי המקבוק פרו. הפעם מדובר על תקלה ברכיב במסך שגורמת לכשל במגע או למגע שפועל באופן עצמאי. אפל הודיעה על ריקול וגם בישראל תוכלו לתקן את האייפון 8 והמקבוק פרו

אייפון X. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
אפל מודיעה על ריקול בעקבות תקלה במסכי האייפון X/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

יש לכם אייפון X או מקבוק פרו מהשנים האחרונות ללא הטאצ' בר? אפל עדכנה בעמוד התמיכה על ריקול לשני המוצרים. לדבריה, רכיב במסך עשוי להיהרס וכתוצאה מכך, המסך עשוי שלא להגיב למגע או שלחילופין - עשוי להציג כאילו נלחץ אף על פי שלא נגעו בו. אפל מסרה כי "התנהגות המסך" היא באייפון X בלבד. עוד עדכנה את דף התמיכה וציינה כי מחשבים מדגם מקבוק פרו שנמכרו בין יוני 2017 ליוני 2018, עשויים להגיע עם כשל בהארד דיסק. "אפל מצאה כי מספר מצומצם של כוננים בנפח 128 גיגה ו-256 גיגה מסוג SSD, הנמצאים במקבוק פרו מהדגם ללא הטאצ' בר, עשויים להיות תקולים וכתוצאה מכך, לגרום לכשל בכונן הקשיח ולאובדן מלא של הנתונים".

אפל לוקחת אחריות מלאה על התקלות, אולם היא לא תציע פיצוי אלא החלפה בחינם של הארד דיסק ושל הרכיב במסך שגורם לתקלה. אולם אם החלפתם את המסך במעבדה פרטית ולא מורשית על ידי אפל או לחילופין האייפון ניזוק מנוזלים, אז ייתכן שתאבדו את הזכאות להחלפת המסך או תיקון האייפון במעבדות המורשות של אפל. עוד אפל מסרה כי במידה ובוצע תיקון במעבדה של אפל או מעבדה מורשית, ייתכן והלקוח יהיה זכאי להחזר כספי, אולם כל בדיקה תתבצע באופן פרטני. בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר ריקולים בעולם הסמארטפונים וזה לא מקרי. היצרניות הסיניות משחררות סמארטפונים בקצב שיא, מה שדורש מהיצרניות הוותיקות להתאים את עצמן וכך לוותר על בדיקות איכות. ראינו את זה בעבר עם ה-Galaxy Note 7 וגם האייפון 8 האחרון "זכה" לריקול בעקבות תקלה בלוח האם.

אידיגיטל מסרה: "בהתאם להנחיות אפל, לקוחות שנתקלו בבעיות הנ"ל ושבמכשירם תאובחן התקלה שבנדון, יוחלף להם המסך ללא עלות. לקוחות אשר רכשו את מכשירם באיידיגיטל מוזמנים לסניפי הרשת על מנת לטפל בתקלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully