וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה נטפליקס: הוט מתרחבת ומשיקה בארצות הברית את שירות Next

12.11.2018 / 13:51

תתחרה בנטפליקס? הוט הודיעה היום (ב') על כניסתה לשוק האמריקאי ועל התרחבות שירות Next. תחילה השירות יוצע עבור ישראלים שמתגוררים בארצות הברית ואחר כך התכנים יתורגמו לאנגלית. הוט ציינה כי השירות זמין חינם למשך שלושה חודשים ואחר כך יעלה 10 דולרים

אתר next בארצות הברית. יח"צ,
הוט מתרחבת ומשיקה בארצות הברית את שירות Next./יח"צ

קבוצת HOT הודיעה היום (ב') על כניסתה לשוק הטלוויזיה הבינלאומי עם השקת פלטפורמת NEXT בארצות הברית. למעשה, חברת הוט "עושה נטפליקס" בארצות הברית, מדינה שבה לפי הערכות, כ-37 אחוזים מהתושבים מנויים לשירות. הכניסה של השירות לארה"ב תתבצע באמצעות השקה ישירה מול צרכנים וצפויה לשתף פעולה עם חברות מקומיות המחזיקות פלטפורמות שידורים דיגיטאליים כמו גם עם אלטיס ארצות הברית, חברת אחות של HOT. מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין: "HOT גאה להיות הראשונה לפרוץ גבול נוסף עבור התוכן הישראלי עם השקת פלטפורמה דיגיטלית בינלאומית שתאפשר לצפות בהפקות המקור של HOT בכל מקום בעולם ותחילה בארה"ב. כבר למעלה מעשור שהסדרות שלנו נמכרות לחברות מובילות בחו"ל, וזוכות בפרסים בינלאומיים, אחרי השקעה של כ-2 מיליארד ש"ח בתוכן מקורי, התרחבות לשוק הבינלאומי היא השלב הטבעי הבא".

בשלב הראשון השירות NEXT יוצע במסגרת פיילוט לתקופה של שלושה חודשים ללקוחות דוברי עברית בארה"ב. בתום הפיילוט, השירות יושק לכלל השוק האמריקאי ויכלול תכנים מתורגמים. בשלושה החודשים הראשונים השירות יהיה בחינם ואחר כך יעלה 10 דולרים לחודש. בין הסדרות שיהיו זמינות לצפייה בשירות: מיגל, אוטונומיות, שבאבניקים, מטומטמת, גולסטאר, מלכות ועוד. לקוחות המעוניינים להצטרף לפיילוט יכולים להגיש בקשה כבר עכשיו בקישור הבא. נדב חנין, סמנכ"ל התוכן והחדשנות של HOT: "HOT גאה להיות נושאת הדגל של היצירה הישראלית עם השקעה של מעל 2 מיליארד שקל - רק בעשור האחרון. המוצר שנציע יהיה עדכני ויתחדש כל הזמן עם תכנים מגוונים, כך שלצופים תמיד יהיה חדש ומעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully