וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות הקורקינטים Bird מתרחב לרמת גן

14.11.2018 / 11:21

אחרי שהושק בחודש אוגוסט בתל אביב: שירות הקורקינטים Bird מגיע גם לרמת גן. השירות מציע פתרון ל-"קילומטר האחרון", המרחק שבין תחנת הרכבת לעבודה. נסיעה בקורקינט החשמלי תעלה לכם חמישה שקלים כדי לפתוח אותו ועוד 50 אגורות לדקה

חברת Bird המפעילה קורקינקטים שיתופיים בדרך לישראל. צילום מסך, צילום מסך
שירות הקורקינטים Bird מתרחב לרמת גן/צילום מסך, צילום מסך

הדרך החדשה להתנייד בתל אביב? אם הסתובבתם לאחרונה בתל אביב בטח הבחנתם בקורקינטים הפרוסים ברחבי העיר עם הלוגו Bird. מדובר בחברת תחבורה שנחתה בישראל באוגוסט האחרון ומאז מספקת דרך נוחה להתנייד ברחבי העיר באמצעות קורקינטים חשמליים שפזורים ברחוב. הפעלת הקורקינט עולה חמישה שקלים ואחר כך כל דקה נוספת תעלה 50 אגורות. כעת החברה מודיעה על הרחבת השירות לרמת גן, כך שתוכלו כבר עכשיו להשתמש בשירות בעיר. במסגרת המהלך, ייפרסו הקורקינטים בנקודות מפתח ברחבי העיר, מהם יוכלו התושבים להתחיל ברכיבה ליעד בו ייבחרו. השימוש בשירות פשוט למדי - האפליקציה תנחה אתכם לקורקינט החשמלי הקרוב ביותר ולאחר מכן תבקש מכם לסרוק את הברקוד שעליו. בעת הסריקה, תוכלו לבטל את נעילתו ולהשתמש בו.

כאמור, התשלום בעבור השימוש בקורקינטים אינו מצריך דמי מנוי ומחיר נסיעה מסתכם בעלות של 5 שקלים ועל כל דקת נסיעה 50 אג' נוספות. התשלום יועבר אוטומטית באמצעות כרטיס האשראי אותו הזין המשתמש בעת ההרשמה. בנוסף, תוכלו להפוך ל-"צפרים", אותם אנשים המטעינים את הקורקינטים כשהם לא בשימוש. במסגרת התהליך, יאספו המטעינים את הקורקינטים הקרובים לביתם ויטענו אותם במהלך בלילה. עבור כל קורקינט שיטעין וישיב למקומם, יקבל המשתמש עד 75 שקלים.

בחודשיים הראשונים לפעילות החברה בישראל, נסעו כ-25 אלף רוכבים שונים לפחות פעם אחת. טווח הנסיעה הממוצע עומד על 2.4 קילומטרים. "אנחנו ממשיכים את המהפכה ומגיעים לעיר השנייה בישראל. בתום חודשיים מתחילת הפעילות אנו כבר יודעים לומר כי המוצר שלנו מהווה פתרון מושלם לבעיית הקילומטר האחרון ולנסיעות בתוך העיר. ישראל נבחרה על ידי מנהלי החברה כאחד מהיעדים הראשונים להתרחבות מעבר לגבולות ארה"ב", סיפר מנכ"ל BIRD ישראל, יניב ריבלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully