וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל החידושים: לשלוט בנטפליקס דרך העיניים ולקפוץ לנקודה המותחת ביותר בסרט

15.11.2018 / 11:17

מדי שנה מקיימת נטפליקס ימי מפתחים שבהם מתכנסים עובדי החברה למרתון של 24 שעות פיתוח. הפעם עבדו בנטפליקס על שני ישומים חדשים: לשלוט באפליקציה דרך העיניים והלשון ולקפוץ לנקודה המותחת ביותר בסרט. האם נראה את זה בקרוב גם באייפונים?

לשלוט בנטפליקס דרך העיניים, לקפוץ מיד לרגעי השיא בסרט וגם פיתוח שנועד כדי להזמין קולגות לשולחן העבודה כדי לאכול ביחד. השבוע התקיים יום המפתחים של נטפליקס, מעין האקתון שנועד להביא את כל העובדים מכל המחלקות כדי לשתף רעיונות חדשים ולהוציא אותם לפועל באמצעות המתכנתים. נטפליקס מקיימת את האירוע פעמיים בשנה והאחרון התקיים במרץ. יום המפתחים נערך 24 שעות ותהיו בטוחים שכמו בכל חברות ההייטק, גם שם היו פינוקים. חברת הסטרימינג הגדולה בעולם נכנסה לישראל בשנת 2016 ונראה שמאז שינתה את חווית הצפייה לגמרי. נטפליקס מאפשרת לצפות בכל רגע ובכל מקום בספריית תכנים רחבה וכיום, מרבית מהתכנים הותאמו לקהל הישראלי, לרבות כתוביות ואף דיבוב.

בגרסת ה-iOS שהשיקה אפל לפני שנה, אפשרה אפל למפתחים שימושים בעולם המציאות הרבודה, את ההדגמה הטובה ביותר ניתן למצוא ב-Animoji. המהות של הטכנולוגיה פתוחה גם עבור מפתחים וכעת בנטפליקס מצאו דרך חדשה לשלוט בתוכנה: דרך העיניים והלשון. איך זה בדיוק עובד? ממש כמו עכבר. העיניים מזיזות את הסמן ועם הלשון ניתן ללחוץ על הכפתור שהמשתמש רוצה. האם זה יגיע מתישהו לנטפליקס? לא ברור ונראה שכעת מדובר בפיתוח פנימי של החברה שאם יצבור תאוצה, אולי יגיע מתישהו למשתמשי האייפון.

עוד הציגו ביום המפתחים את ה-Jump To shark, לקפוץ אל הכריש: כפתור שיזהה את הרגעים הטובים ביותר בסרט ובמקרה הזה, מדובר בסרט Sharkanado.

ביום הפיתוח, עבדו מתכנתי נטפליקס על רובוט שכלל לא קשור לתוכנה ונועד להכיר עובדים בחברה בזמן הפסקת הצהריים. כדי לפתור את הבעיה של להכיר אנשים חדשים, הרובוט בודק את כל היומנים של האנשים בחברה ואת אלו שפנויים, הוא מזמין לארוחת צהריים משותפת, שבזמן הזה יוכלו להכיר אחד את השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully