וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכורים לאינסטגרם? מהיום תוכלו לדעת כמה שעות אתם מבזבזים ברשת החברתית

16.11.2018 / 10:06

זה התחיל באפל ששחררה את הכלי לניהול זמנים וכמה חודשים אחר כך דיווחה אינסטגרם על כלי זהה. המטרה: להקטין את כמות הזמן שהמשתמשים מבזבזים ברשת החברתית ולעזור למכורים להיגמל. הכלי זמין כבר עכשיו באינסטגרם ובקרוב גם בפייסבוק

אינסטגרם אייפון X. ShutterStock
מהיום תוכלו לדעת כמה שעות אתם מבזבזים ברשת החברתית./ShutterStock

מכורים לאינסטגרם? הכלי החדש שהחברה משיקה בימים אלו, סוף סוף יעזור לכם להיגמל מהרשת החברתית שהיא אולי הממכרת ביותר שיש כיום. בחודש יוני דיווחנו על כך שאינסטגרם עובדת על כלי חדש לניהול זמנים. לא מדובר בהכרזה מקרית. באותו הזמן קיימה אפל מסיבת עיתונאים והציגה את גרסת iOS 12 שמציעה לראשונה כלי לניהול זמנים. כך לדוגמה, אם תחרגו מהשעות שהקצבתם לעצמכם, האפליקציות יחסמו או לחילופין יפעלו רק בשעות ספציפיות. למעשה, פייסבוק העתיקה את הכלי שזמין לא רק באינסטגרם אלא גם בפייסבוק, אך מבדיקה שלנו, הוא טרם זמין בישראל, בעוד שהכלי באינסטגרם זמין.

הכלי של אינסטגרם לניהול זמנים. צילום מסך, צילום מסך
הכלי החדש לניהול זמנים./צילום מסך, צילום מסך

הכלי החדש של אינסטגרם ופייסבוק נועד להציג את כמות הזמן שהמשתמשים מבזבזים באפליקציות על גבי השבוע האחרון ולהשתיק התראות שעשויות להסיח את הדעת. הכלי נועד להחזיר את השליטה בחזרה למשתמשים שלפעמים לא מודעים לכמות השעות שהם מבזבזים ברשת. בכלי ניתן לבחור עבור אילו התראות המשתמש יקבל התראות; בין אם זה עבור לייקים או תגובות ממשתמשים שהמשתמש עוקב אחריהם, מכולם או לא לקבל התראות עבור לייקים. מדובר בתפריט די ארוך שכולל את כל האופציות האפשריות כמו לבטל התראות על תיוגים, שידורים חיים ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עוד יוכל המשתמש להגביל את עצמו ולהקציב את הזמן שירצה לבזבז ברשת החברתית. ברגע שיעבור את מגבלת הזמן, יקבל התראה שכמובן, יוכל גם לבטל אותה ולהמשיך להשתמש בפלטפורמה, אך עדיין להיות מודע. כדי לגשת לפרופיל החדש פתחו את האפליקציה, לחצו על הפרופיל שלכם על שלושת הפסים בצד ימין למעלה אם אתם בממשק באנגלית או בצד שמאל אם אתם בממשק בעברית, בחרו בהגדרות ולחצו על הפעילות שלכם תחת הגדרות החשבון. שם תוכלו לראות את הפעילות ברשת החברתית ואת ממוצע הזמן שאתם מבזבזים ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully