וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטרימר בסלון משתדרג: יבואנית שיאומי השיקה בישראל את ה-Mi Box S

18.11.2018 / 11:40

הסטרימר הפופולרי ביותר בישראל מקבל עדכון וכעת חברת המילטון, יבואנית שיאומי, השיקה את ה-Mi Box S שיגיע עם יכולות משופרות ותמיכה מלאה ב-4K ב-60 פריימים לשניה. מה לגבי המחיר? נותר אטרקטיבי ויעלה 349 שקלים ביבוא רשמי

Mi Box S שיאומי מי בוקס אס. יח"צ,
יבואנית שיאומי השיקה בישראל את ה-Mi Box S/יח"צ

חברת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, השיקה הבוקר (א') את היורש החדש לסטרימר הפופולרי של היצרנית הסינית. המי בוקס המקורי היווה ועדיין מהווה את אחד הסטרימרים הפופולריים ביותר בעולם ובישראל, בהיותו מציע את הטבות הכרומקאסט של גוגל יחד עם מערכת ההפעלה המיועדת לטלוויזיות, תחת אותה מעטפת ובמחיר אטרקטיבי. המקביל הפופולרי מ-Nvidia הצליח לעורר תחרות, אך הודות למחיר הנמוך, שיאומי שמרה על היתרון שלה. כעת הדור השני לסטרימר, ה-Mi Box S, מושק בישראל וזמין כבר עכשיו לרכישה תמורת 349 שקלים. ניתן יהיה למצוא אותו בחנות הדגל של המילטון בדיזינגוף סנטר וכן אצל המשווקים המורשים.

לעומת קודמו, ה-Mi Box S מגיע עם תמיכה טובה יותר בשירותיה של חברת גוגל. בעוד שבעבר כלל רק את מערכת ההפעלה לטלוויזיות ואת יכולות הכרומקאסט להזרמת תוכן ממכשירי אנדרואיד, כעת הוא מאפשר למשתמשים לנצל גם את העוזרת הקולית של גוגל. עוד הסטרימר מגיע עם תמיכה מלאה ברזולוציית 4K ב-60 פריימים לשנייה ו-HDR, 2 גיגה זיכרון ראם, די והותר לסטרימרים, 8 גיגה של זיכרון פנימי וכאמור, מערכת ההפעלה Android TV. מבחינה ויזואלית, המכשיר קיבל רענון ועמו השלט, שכעת כולל גם שלושה כפתורים חדשים: כפתור לעוזרת הקולית של גוגל, כפתור Live TV להצגת שידורים חיים וכפתור נטפליקס ייעודי.

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully