וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקלה הסדרתית הבאה של אפל? ברשת מתלוננים שהאייפדים החדשים מתעקמים

18.11.2018 / 11:25

אופס: משתמשים מדווחים על כך שהאייפד החדש שהושק לפני שבועיים, נוטה להתכופף בעת הפעלת כוח מינימלי. יתרה מכך, בעת הכיפוף, נראה שהרכיבים הפנימיים לרבות הסוללה ולוח האם נחשפים. אפל טרם הגיבה אבל ברשת הצטברו לא מעט דיווחים והמצב נראה די עגום

הוא עולה כמו אייפון XR ומתחיל להתקרב למחירו של המקבוק איר: האייפד החדש הושק לפני יותר משבועיים ולפי סרטון חדש שפורסם ברשת, נראה שאיכות הבניה שלו ירודה באופן משמעותי. ערוץ היוטיוב "JerryRigEverything" הוא מהמוכרים ביותר בעולם הטכנולוגיה בעיקר הודות לבחינות המקיפות בנוגע לעמידות מכשירים ניידים. בסרטון האחרון שפרסם, קיבל לידיו את האייפד פרו ומיד בדק כמה הוא גמיש על מנת לבחון מה יקרה במידה ונתיישב עליו או נאחסן אותו בתיק מלא. המסקנה - כדאי לכם להיות עדינים מאוד עם האייפד פרו החדש שלכם.

מי שביצעה את הבדיקה, זאק נלסון, ניסה לכופף את מבנה הזכוכית והאלומיניום של האייפד פרו החדש כשאחז בחלקו התחתון והעליון והפעיל לחץ באזור סמל התפוח שבמרכז המכשיר. בשימוש במעט מאוד לחץ הנראה לעין, נלסון הצליח עם מעט מאוד לחץ הנראה לעין, הצליח נלסון לכופף את האייפד החדש בקלות לשני חצאים. ההשלכות לכיפוף לא איחרו לבוא - המסך יצא ממקומו ונשבר וכן שלדת האלומיניום נהרסה לחלוטין.

הכיפוף חשף גם את הרכיבים הפנימיים של המכשיר, לרבות הסוללה ולוח האם. האייפדים החדשים מגיעים בעובי הקטן במילימטר שלם מהדור הקודם ובאופן צפוי למדי, מתגלים גם כפחות עמידים לעומתם. כמובן שמעט מאוד אנשים ינסו לכופף את האייפד שלהם כמו בסרטון, אך לאתר The Verge כבר הגיעו דיווחים ממשתמשים שמכשיר האייפד שלהם היה מכופף עוד כשפתחו את הקופסה.

אייפד פרו 2018 מתעקם. צילום מסך, צילום מסך
ברחבי הרשת מדווחים כי האייפד החדש מתעקם/צילום מסך, צילום מסך

זו אינה הפעם הראשונה שאנו שומעים על תופעת כיפוף במכשירי אפל. לפני ארבע שנים הוכרז האייפון 6 והביא עמו ריענון משמעותי לסדרת האייפונים של אפל. לצד העיצוב החדש, האייפון 6 היה הראשון שהושק עם מסך גדול יותר ולצדו הושקה גרסה נוספת: גרסת הפלוס. צרכנים רבים התנפלו על צמד המכשירים ובמהרה גם החלו להופיע דיווחים ברשת על תופעת ה-Bendgate, בטענה שהאייפון מתעקם. הדיווחים הגיעו מכל העולם והמשתמשים התלוננו כי האייפון, שנחשב בזמנו לחדש והחזק ביותר, פשוט מתעקם בכיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully