וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תפתחו את הסטורי: הרשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק קרסו

20.11.2018 / 17:26

בשעות האחרונות הרשת החברתית הגדולה בעולם שמונה 2 מיליארד משתמשים, קורסת וחוזרת. כעת נראה שנרשמה הקריסה הארוכה ביותר ולצידה, גם הרשת החברתית אינסטגרם קרסה. הדיווחים מגיעים מאירופה, יבשת אמריקה וישראל

מפת קריסה אינסטגרם 20.11.2018. Downdetector, צילום מסך
משתמשים בעולם מדווחים על קריסה של פייסבוק ואינסטגרם./צילום מסך, Downdetector

פייסבוק, הרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם, סובלת מתקלה עולמית; משתמשים רבים מדווחים על כך שהפיד של פייסבוק לא עולה כראוי ונראה מסך לבן לצד פס כחול. חלק מהמשתמשים שהצליחו לגלוש כרגיל, נתקלו בהודעה "קיימת שגיאה". בשעות האחרונות הרשת החברתית סובלת מנפילות זמניות, אולם נראה שכעת מדובר בקריסה הארוכה ביותר. מזה שנים שפייסבוק שומרת על יציבות ובניגוד לאינסטגרם, פייסבוק לא קרסה מזה כמה שנים.

לצד פייסבוק, נראה שגם אינסטגרם קרסה הרשת קרסה על פי הדיווחים בכל העולם כשרוב הדיווחים מגיעים מאירופה, צפון ודרום אמריקה מבדיקה שערכנו, אפליקציית אינסטגרם קורסת גם בישראל. על פי האתר downdetector, ניתן לראות כי משתמשים באירופה בעיקר חווים תקלות, לצד ארצות הברית וגם ישראל.

לפייסבוק יותר משני מיליארד משתמשים פעילים ואילו אינסטגרם חצתה את רף מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש, ורבים טוענים שהיא בדרכה לעקוף את פייסבוק בתואר הרשת החברתית הגדולה בעולם. בחודשים האחרונים היא שוקדת על כמות נרחבת של עדכונים, ביניהם הוספת כפתור להשתקת החברים ואפילו שיתוף פרסומים מעמודים שונים לסטורי האישי באופן ישיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully