וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליונרים הצעירים: כמה שחקני פורטנייט מרוויחים באמת?

23.11.2018 / 7:25

מעל ל-100 מיליארד דולר שתעשיית הגיימינג מגלגלת מדי שנה וחלק מהרווחים הללו מגיעים מאחד מהמשחקים המצליחים ביותר בתקופה האחרונה: פורטנייט. אתר טורנירים פרסם לאחרונה את הרווחים של השחקנים הגדולים בעולם ולא תאמינו כמה הם מרוויחים

תעשיית הגיימינג מגלגלת מדי שנה מעל ל-100 מיליארד דולר ונחשבת לאחת התעשיות הגדולות ביותר בעולם, אפילו יותר מתעשיית הקולנוע. בצל ההכרזות על סמארטפונים לגיימרים וכן שחרור משחקי המחשב על פלטפורמות המובייל, התעשייה רק ממשיכה לגדול בקצב מסחרר. אבל לא רק חברות המשחקים רואות את הרווחים העצומים, אלא דווקא השחקנים יכולים לקחת חלק לא קטן מהרווחים לידיים שלהם. תעשיית הספורט התחרותי ותעשיית הגיימינג נפגשות במה שנקרא "esports" - תחרויות בינלאומיות במשחקים כמו פורטנייט. שחקנים המגיעים להתחרות יכולים לזכות בפרסים כספיים של מיליוני שקלים.

אתר הטורנירים "Esports Earnings" פרסם לאחרונה את נתוני הרווח של השחקנים הגדולים בעולם והמספרים ישמעו לרבים מאיתנו מגוחכים לחלוטין. כך לדוגמה, "שחקן הפורטנייט הטוב בעולם", טרנר טני, הרוויח עד כה השנה כ-455 אלף דולרים, שהם כמיליון ו-700 אלף שקלים. זה דווקא נתון לא רע בהתחשב שמצב מרובה השחקנים של פורטנייט צבר תאוצה רק בשנה האחרונה. במקום השני תוכלו למצוא את דניס לופר, שזכה השנה בכ-408 אלף דולרים, שהם כמיליון וחצי שקלים. גם השחקנים במקומות הנמוכים יותר מרוויחים סכומים גדולים במיוחד. במקום ה-60, השחקן הבריטי "טיני" זכה בכ-53 אלף דולרים (כ-197 אלף שקלים).

משחק פורטנייט. צילום מסך
שחקני פורטנייט תחרותיים מתעשרים במאות אלפי דולרים/צילום מסך

המספרים אמנם מתייחסים לשחקני פורטנייט, אבל המשחק אינו הרווחי ביותר בתעשיית הגיימינג התחרותי. למען האמת, הוא רק במקום התשיעי ברשימה. המתחרים במשחק "דוטה 2" הרוויחו עד כה השנה כ-170 מיליון דולרים שהם מעל ל-630 מיליון שקלים. אחריו ברשימה בפער עצום, מתחרי המשחק הפופולרי "קונטר סטרייק" הרוויחו כ-62 מיליון דולרים או כ-231 מיליון שקלים. כאמור, המשחק פורטנייט מגיע במקום התשיעי והמכובד עם זכיות הנעמדות בכ-10 מיליון דולרים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully