וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון החדש של ווטסאפ יאפשר לראות סרטונים שנשלחו גם כשהמסך נעול

23.11.2018 / 7:32

מעכשיו זה הולך להיות הרבה יותר מסוכן: קיבלתם תמונה או סרטון שאתם לא רוצים שאנשים יראו? מסתבר שבעדכון החדש של ווטסאפ, המשתמשים יוכלו לגשת אל הסרטונים שנשלחים גם כשהמסך נעול ובשלב זה לא ברור האם ניתן לבטל את הפיצ'ר החדש

ווטסאפ לוגו. AP, AP
ווטסאפ תאפשר למשתמשים לראות סרטונים בתצוגה מקדימה גם כשהמסך נעול/AP, AP

נראה שבפייסבוק לא נחים לרגע ובחודשים האחרונים, דיווחנו על לא מעט תכונות חדשות שהתווספו לשירות המסרים הפופולרי שלה, ווטסאפ. במשך חודשים שמענו שהפרסומות עושות את דרכן לפלטפורמה ורק לפני שלושה שבועות קיבלנו על כך אישור רשמי. ממש לפני חודש קיבלנו גם את עדכון הסטיקרים שאפשר לנו ליצור דמויות משלנו ולשלוח אותם לחברים. עוד דיווחנו כי ווטסאפ שילבה מנגנון לנעול את מסך השיחות מאחורי טביעת אצבע באופן מובנה, ובכך הפכה את השימוש באפליקציית צד שלישי למיותרת. אלא שהעדכון האחרון מוסיף פונקציונליות שלא ניתן להחשיב כבטוחה במיוחד. כעת תוכלו לצפות בסרטונים הנשלחים אליכם ישירות ממסך התראות, גם כשהמסך נעול.

אתר WABetaInfo המעדכן על השינויים ועדכונים צפויים לווטסאפ, מצא עדויות לפיצ'ר החדש שיגיע תחילה למשתמשי אייפון בלבד. ובעוד שעל פני השטח, האפשרות לראות את הסרטונים שנשלחו ממסך הנעילה תהיה מעולה על מנת לראות סרטונים מצחיקים שנשלחו על ידי חברים, היא גם עלולה להיות מסוכנת כשמדובר בסרטונים אישיים יותר. כיום הודעות קופצות במסך הנעילה עם שם איש הקשר וכמה משפטים מתוך ההודעה. עם זאת, לאחר העדכון, חלק קטן מהסרטון יהיה זמין לצפייה כבר מתוך מסך הנעילה.

ווטסאפ נחשבת לפלטפורמת המסרים הפופולרית בעולם עם מעל למיליארד משתמשים פעילים מדי יום. רוב המשתמשים כיום סובלים מחוסר בפרטיות, במיוחד אם הסמארטפון שלהם ללא נעילה ויש עיניים חטטניות בשטח. לכן, מן הצפוי עם תכונה חדשה שעלולה לגרום למצבים מביכים, ווטסאפ תאפשר למשתמשים לבחור אם ירצו לנצל אותה או לא. כאמור, התכונה החדשה צפויה להיות זמינה בגרסת הבטא הבאה וכרגע, רק עבור מכשירי האייפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully