וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמארטפון הגיימינג היקר ביותר של שיאומי: האם הוא שווה 2,499 שקלים?

25.11.2018 / 8:26

שיאומי נחשבת כיצרנית סמארטפונים זולה ואיכותית, אולם הסמארטפון שהשיקה לאחרונה שינה את כל מה שחשבנו. מיצרנית של סמארטפונים במאות ואלפי שקלים, החלה המילטון היבואנית הרשמית, לשווק את סמארטפון הגיימינג הראשון במחיר יחסית גבוה. האם הוא שווה את הכסף?

שיאומי בלאק שארק. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
סמארטפון הגיימינג של שיאומי. הבלאק שארק/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

אם אתם עוקבים אחרי הסקירות האחרונות שלנו על שיאומי, אז בחודשים האחרונים מצאנו מכשירים נהדרים שמספקים תמורה נהדרת למחיר. שיאומי קבעה רף חדש בעולם הסמארטפונים ביניים והם מביאים חומרה מתקדמת ללא פשרות ובמחיר משתלם. הדבר גרם לכך שלא מעט חברות נאלצו ללכת אחרי שיאומי וביניהן גם החברות הוותיקות כמו סמסונג ו-LG. בעולם ובישראל בפרט, שיאומי מהווה גורם עיקרי להורדת מחירי הסמארטפונים ולצד הסמארטפונים "הפשוטים", השיקה גם מכשירי קונספט שהיוו פריצת דרך, במטרה להראות לחברות הוותיקות ששיאומי מאחוריהן, לא רק עם הסמארטפונים הרגילים.

הבלאק שארק של חברת שיאומי אינו מכשיר דגל או ביניים. למעשה, קשה מאוד להגדיר את הקטגוריה שלו כי הוא יוצר אחת חדשה, כזו שיצרניות הסלולר בחרו להתייחס אליה רק לאחרונה - מכשירי גיימינג. מדובר בשוק שמגלגל עשרות מיליארדי דולרים ואין ספק למה בשיאומי סימנו את השוק הזה כמטרה. כחלק מהדרישות, המכשירים צריכים להגיע עם החומרה המתקדמת ביותר וגם הכי יקרה שיש. לראשונה, שיאומי מוכרת בישראל את הבלאק שארק בסכום שמגרד את ה-3,000 שקלים, תג מחיר שהיה שמור עד כה ליצרניות בודדות ושיאומי מעולם לא פזלה אל עבר כיוונו. בדקנו האם הבלאק שארק מצליח בכל זאת להיות אטרקטיבי או לכל הפחות: סמארטפון מתאים לגיימרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully