וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לראות בנטפליקס? האתר שיחסוך לכם זמן חיפוש וריבים

27.11.2018 / 7:22

נטפליקס מציעה מאות אם לא אלפי תכנים המספקים אלפי שעות צפייה וכל משתמש נטפליקס מכיר את הבעיה: נכנסים לאתר ולא יודעים מה לבחור. תכירו את הרולטה לנטפליקס, אתר חדש שעושה סוף לבעיה ויקבע בשבילכם מה לראות. הסוף לויכוחים הגיע

מנכ״ל נטפליקס, ריד הייסטינגס/מייקי לוי

נטפליקס מציעה אלפי שעות צפייה בסרטים וסדרות. למעשה, בספריה של ענקית הסטרימינג, ניתן למצוא מאות אם לא אלפי תכנים שזמינים לצפייה מידית. כדי לסנן את התכנים, בנטפליקס ממליצים על תכנים בהתאם לצפיות האחרונות של המשתמש ורבים יגידו שהאלגוריתם לא עובד בצורה כל כך טובה. במסיבת עיתונאים שקיימה נטפליקס השנה, ריד הייסטינגס, מנכ"ל ומייסד נטפליקס, ציין בפנינו שמשתמשים רבים מתלוננים על כך ואתם לא לבד. הפתרון שלו? פשוט לפתוח משתמש נוסף, מתוך הארבעה שניתן ולא לצפות דרכו. התהליך בעצם מאפשר לראות על איזה תכנים נטפליקס ממליץ למשתמשים חדשים, מבלי סינונים כלשהם.

כשאנחנו מדברים על כל התכנים שזמינים, אנחנו כמובן מתייחסים למאות התכנים, הסדרות והסרטים שזמינים לצפייה ישירה בנטפליקס וכל משתמש בשירות יודע כמה קל לאבד בתוך הממשק שלו. ואם מצאתם את עצמכם נאבדים בתכנים כשאתם לא יודעים במה לבחור, אתם לא הראשונים וכנראה גם לא האחרונים. ברחבי הרשת תוכלו למצוא עשרות קבוצות שנפתחו עם מטרה אחת בראשן - לסייע לצופים תוהים לבחור סדרה חדשה להתמכר אליה או לקבל המלצה לסרט שכדאי לראות בארוחת הערב.

אולם, מעט מאוד יודעים כי ברשת מסתתר לו אתר שנועד לפתור את הבעיה הזאת בדרך יצירתית למדי. במקום להתייעץ ולהמתין בזמן שמשתמשים אחרים בוחרים לכם את הסרט הבא, אתר "רולטת נטפליקס" מאפשר לכם להכניס אפשרויות סינון ככל שתרצו, ולאחר מכן בוחר עבורכם את התוכן באופן אקראי לחלוטין. כך תוכלו לקבל בכל פעם מחדש המלצה שונה מקטגוריה לבחירתכם במהירות ובקלות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
הממשק החדש של נטפליקס 2. יח"צ,
הממשק החדש של נטפליקס שנועד לשים את סרגל הכלים זמין מכל מקום./יח"צ

כך תמצאו מה לראות בלחיצת כפתור וגם תפתחו תכנים נוספים

כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר המיוחד, להשתמש בתפריט הצדדי על מנת לבחור את הז'אנר אותו אתם מחפשים. עוד תוכלו לבחור אם אתם מחפשים סרט או סדרה ואולי החלק הטוב ביותר, תוכלו לסנן את התוכן בהתאם לציון שקיבל באתרי ביקורות הסרטים. כך תוכלו להיות בטוחים שמה שאתם רואים מדורג די גבוה ולא תסיימו את הערב שלכם סרט גרוע במיוחד. כמובן שתוכלו גם לבחור באופן אקראי לחלוטין, להשאיר את הבחירה בידי הגורל ולסיים את הערב עם סרט גרוע באופן קורע מצחוק.

בכל תוכן המוצע באתר תוכלו למצוא גם פרטים על הז'אנרים שהוא כולל, מספר העונות, תקציר, דירוגו באתרי המבקרים, תמונות וכן שנת היציאה. ברגע שבחרתם, לחצו על כפתור הצפייה שעל המסך והוא יוביל אתכם ישירות לתוכן בנטפליקס. לא כל התכנים באתר רלוונטים לצפייה כאן בישראל ולכן ייתכן שבעת לחיצה על הכפתור תגלו שהתוכן לא זמין לצפייה.

נטפליקס רולטה. צילום מסך, צילום מסך
במה תצפו היום? רולטת התוכן של נטפליקס/צילום מסך, צילום מסך

בעבר דיווחנו על כך שבמידה ותחליפו את שפת הממשק לעברית, תוכלו לצפות בתכנים נוספים ואם טרם עשיתם כך, מומלץ שתחליפו את שפת הממשק לעברית. עוד הקודים יעזרו לכם לצפות בתכנים שטרם הופיעו לכם בהמלצות האישיות או לחילופין גם בחיפוש.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully