וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלך האינסטגרם" שחוגג עם 9 נשים בלילה יוצא נגד אמו הפמיניסטית: "נשים לא צריכות לעבוד במקצועות של גברים"

8.12.2018 / 0:16

למולטי מיליונר טוני טאוטוני יש את עמוד האינסטגרם הכי שוביניסטי ברשת, בו הוא משתף את 1.8 מיליון העוקבים שלו בתמונות שלו לצד מטוסים פרטיים, מכוניות יוקרה - וכמובן אינספור נשים בלבוש מינימלי ובתנוחות מיניות. כעת הוא חושף מה דעתו האמיתית על נשים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אתר רשמי

אנחנו מקווים שאמו הפמיניסטית של "מלך האינסטגרם", טוני טאוטוני, לא נחשפה למילים האחרונות שהיו לו לומר על המין הנשי. המיליונר בן ה-45, שההון העצמי שלו מוערך ביותר מ-58 מיליון ליש"ט, מתגאה בעמוד אינסטגרם מוצלח עם 1.8 מיליון עוקבים, שם הוא משוויץ באורח חייו הראוותני והמוגזם. לצד תמונות שלו במטוסים פרטיים ומכוניות ספורט מפוארות, תמצאו שלל תמונות שלו לצד נשים בלבוש מינימלי ובתנוחות מיניות. בניגוד לאמו שמעודדת העצמה נשית, הוא מציג באינסטגרם תמונות וסרטונים של נשים קשורות ברצועות, זוחלות אליו כמו חתולות, שרועות על המיטה עם ערימה של דולרים או על מגרש הגולף - ואפילו מצאנו סרטון אחד בו אחת "הנשים שלו" שמה את החזה שלה בתוך לחמניות והשנייה נוגסת בהן.

בריאיון ל"דיילי סטאר אונליין" טוני טוען שמה שאנחנו רואים באינסטגרם לא משקף את שגרת חייו חסרי המעצורים. מצד אחד הוא טוען שהוא כן מבלה את הלילה באורגיות המוניות עם נשים, אולם מצד שני טוען שאינו מזלזל בהן ומעולם לא שילם להן כדי שיהיו איתו. "כן, היו לי לילות מטורפים. כבר יצא שחלקתי את המיטה עם 9 נשים והיו גם מצבים של 5 נשים, 4 נשים, 2 או 3... הכול תלוי", הוא אמר, "מעולם לא שילמתי לבחורה כדי שתהיה איתי. תמיד זו הייתה בחירה שלהן. אפילו לא דחפתי לזה".

עוד בנושא:

מאה פרטנרים עד גיל 21: הכירו את מארגנת האורגיה הגדולה אי פעם ואת החוקים שלה
החופשה ב"אי הסקס" צוברת תאוצה: עכשיו גם נשים רוצות להצטרף

עוד באותו נושא

הפלייבוי ששכב עם 6,000 נשים מת בגיל 63 - בזמן סקס עם בת 23

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully