וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי אנדרואיד, אל תקחו ללב: מחקר מצא שמשתמשי אייפון עשירים יותר

28.11.2018 / 9:41

הריב הנצחי ממשיך: מחקר חדש מצא שמשתמשי אייפון עשירים יותר, יוצאים ליותר חופשות מרוויחים יותר וגם מבזבזים יותר ממשתמשי אנדרואיד. מצד שני, האם מי שמבזבז יותר מ-4,000 שקלים על אייפון הוא פראייר או שבאמת מבין?

ילדה יושבת בין שני הורים שמביטים בטלפון הנייד שלהם. ShutterStock
אייפון נגד אנדרואיד - הקרב שלא נגמר/ShutterStock

הריב התמידי בין משתמשי אייפון למשתמשי אנדרואיד הוא אחד הסכסוכים המוכרים והוותיקים ביותר בעולם הטכנולוגיה. במשך שנים, בעיני העולם מדובר במחנות שונים, כשכל אחד מנסה להצדיק למה הצד שלו הוא המוביל בכל קטגוריה. מחקר חדש חשף כי באמת קיים הבדל בין הקבוצות שמעדיפות כל פלטפורמה. המחקר התבסס על סקר שנערך בין 2,000 אנשים כשחצי מתוכם משתמשים במכשירי אנדרואיד ואילו החצי השני בעלי מכשירי אייפון. הסקר נערך על ידי אחד מאתרי המבצעים הגדולים ביותר בעולם, Slickdeals, שמצא הבדל בין המשתמשים בהרגלי הקנייה שלהם, בחירות סגנון החיים וכן התנהגויות חברתיות.

בזמן ששתי הקבוצות משתמשות בסמארטפון שלהם במשך אותה כמות זמן מדי יום, הסקר מצביע כי משתמשי אייפון נוטים לבזבז יותר כסף מאשר משתמשי אנדרואיד בזמן הזה. עוד, על פי המחקר, למשתמשי אייפון יש מספר גדול יותר של חברים, הם נוטים לצאת לחופשות לעיתים קרובות יותר ומצלמים יותר תמונות סלפי מאשר משתמשי אנדרואיד. כמו כן, המשכורת הממוצעת של בעלי אייפון עומדת על 53,231 דולרים, בזמן שעבור בעלי מכשיר אנדרואיד, המשכורת הממוצעת נקבעה על 37,040 דולרים. ובאופן לא מפתיע, משתמשי אפל נמצאו מבזבזים ברשת סכום כפול לעומת משתמשי אנדרואיד על מוצרי אופנה ואלקטרוניקה, שכן החברה לא חוסכת בפיתוח מתאמים נחוצים למשתמשים ולהציע אותם כרכישה נפרדת.

האייפונים החדשים אייפון Xs אייפון Xr. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"משתמשי אייפון שמחים יותר מאשר משתמשי אנדרואיד". האייפונים החדשים של חברת אפל/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

עוד ניתן למצוא ממסקנות המחקר כי שתי הקבוצות נוטות להשתמש בסמארטפון שלהם במשך רבע מהיום שלהם לפחות. בממוצע, מדובר ב-4 שעות ו-54 דקות אצל משתמשי אייפון ו-3 שעות ו-42 דקות אצל משתמשי אנדרואיד. "הסקר מציין כי משתמשי אנדרואיד הם בדרך כלל חסכניים יותר מאשר עמיתי האייפון שלהם וגם בדרך כלל מחפשים יותר מבצעים", אמר ג'וש מאיירס, מנכ"ל סליקדילס. "במקביל, משתמשי אייפון נוטים לבזבז יותר על פריטים הקשורים לדימוי עצמי כמו ביגוד ואיפור", הוסיף. יתרה מכך, נמצא כי משתמשי אנדרואיד אוהבים לבלות יותר זמן לבד מאשר משתמשי אייפון, כשרוב הנשאלים סימנו שהם מעדיפים לבלות בסוף השבוע "מכורבלים מול הטלוויזיה". ללא ספק, חלק מההבדלים שהובלטו במחקר הם אלה ששומרים על הסכסוך בין שני המחנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully