וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גט טקסי, מאחורייך: יאנדקס משיקה בישראל את שירות המוניות יאנגו

29.11.2018 / 2:26

לאחר שהגיעה לישראל באוקטובר עם שירות המוזיקה, יאנדקס הגיעה להשתלט גם על שוק הזמנת המוניות. החברה שולטת ביד רמה בעולם המוניות ברוסיה, ולכן לאחר השקת יאנדקס מיוזיק לפני כחודשיים, היה צפוי שנראה גם את אפליקציית יאנגו. השירות יחל לפעול בישראל במהלך חודש הבא

יאנדקס רוסיה. ShutterStock
משרדי יאנדקס ברוסיה/ShutterStock

על יאנדקס שמענו רק לפני כחודשיים עם השקת שירות המוזיקה של החברה בישראל. אחרי ספוטיפיי, אפל מיוזיק ודיזר, החברה הרוסית הגיעה להשתלט על שוק הסטרימינג בישראל, אך נראה שזו לא הקטגוריה היחידה בה היא הגיעה להתחרות. השבוע יאנדקס השיקה בישראל גם את יאנגו - שירות המוניות של החברה, שהספיק לצבור פופולריות רבה ב-600 ערים ברחבי העולם. השירות יהיה זמין החל מהחודש הבא ויפעל בכ-15 ערים מרכזיות בישראל וביניהן תל אביב, חיפה, ראשון לציון, אשדוד, נתניה, רעננה ואשקלון.

חברת יאנדקס זכתה לכינוי "גוגל של רוסיה" ומדובר בענקית טכנולוגיה, שלאחרונה הקימה את הסניף התל אביבי Y-DATA, בית הספר של יאנדקס למדעי הנתונים שמציע תוכנית לימודים אינטנסיבית של שנה לקידום הקריירה, ואת יוזת יאנדקס ללמידה חישובית בשיתוף עם אוניברסיטת תל אביב. יש גם את מי שנראה שלא מרוצה מהכניסה של יאנדקס לישראל ואחת מהחברות הללו היא גט, שכן החברה שולטת ביד רמה בשוק המוניות ברוסיה. בחודש שעבר הערכנו כי שירות המוניות של החברה יגיע בקרוב לישראל ונראה שסוף סוף קיבלנו על כך אישור רשמי.

יאנגו שירות המוניות של יאנדקס. צילום מסך, צילום מסך
יאנגו שירות המוניות של יאנדקס/צילום מסך, צילום מסך

אמש (ד') העלתה יאנדקס את אפליקציית המוניות בעברית לחנויות האפליקציות והיא זמינה כבר עכשיו להורדה. כאמור, על פי ההערכות החברה, השקת השירות בישראל צפויה להיערך בחודש הבא. עוד הודיעה החברה כי לרגל השקת השירות ייהנו המשתמשים הישראלים מהנחה של 50% עבור 5 הנסיעות הראשונות שיבצעו באמצעות השירות. שירות המוניות שמפעילה יאנדקס טקסי החל לפעול ב-2011 ובספטמבר האחרון דיווחה החברה על כמיליארד נסיעות שבוצעו באמצעות השירות. יאנדקס טקסי פועלת כיום ביותר מ-600 ערים ב-14 מדינות ביניהן כמובן רוסיה ומדינות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully