וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל השמועות על צמצום היקף הייצור: בכיר באפל טוען כי ה-Xr הוא האייפון הנמכר ביותר

30.11.2018 / 10:14

בצל השמועות על צמצום היקף ייצור מכשירי האייפון Xr החדש, בכיר באפל אמר בראיון הרגיע בראיון לאתרי החדשות בעולם כי מדובר באייפון הנמכר ביותר כיום. האייפון Xr הוכרז לצד זוג אייפונים אחרים ונחשב בעיני רבים למכשיר "הביניים" של החברה

צלמים זמניים מורשים

בצל השמועות על צמצום היקף הייצור של מכשיר האייפון Xr החדש, בכיר באפל מסר באופן רשמי כי מדובר דווקא באייפון הנמכר ביותר כיום. עוד דאג להכחיש את השמועה כי האייפונים החדשים לא נמכרים כפי שאפל ציפתה. האייפון Xr הוכרז לצד זוג אייפונים אחרים ונחשב בעיני רבים למכשיר "הביניים" של החברה, שכן בתג מחיר נמוך יותר משל האייפונים האחרים, הוא מצליח לשלב גם את נעילת הפנים החכמה ואת המעבד החדש והחזק ביותר מבית החברה. בשבועות האחרונים, הרשת געשה בשמועות על צמצום היקף הייצור של האייפון החדש משום שהוא לא נמכר כפי שאפל קיוותה.

הדיווחים הללו הגיעו לצד הודעה מאפל כי לא תאפשר יותר למשקיעים לראות את נתוני המכירות של האייפונים. וכתוצאה מכך, בחודש האחרון אנחנו עדים לנפילה של מעל ל-20 אחוזים בשווי המניות של החברה, שבאוקטובר הייתה הראשונה בעולם להגיע לשווי שוק של טריליון דולר. ולמרות שאפל עדיין מסרבת לחשוף את נתוני המכירות המדויקים, גרג ג'וסוויאק, סגן נשיא שיווק המוצרים באפל טען בראיון לאתר Forbes כי מדובר באייפון הנמכר ביותר של החברה. "מדובר במוצר הפופולרי ביותר של החברה. מאז שהתחלנו למכור את האייפון Xr, הוא קובע את מעמדו בתור האייפון הנמכר ביותר שלנו בכל יום מחדש".

אייפון Xr חזית. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"מאז שהתחלנו למכור את האייפון Xr, הוא קובע את מעמדו בתור האייפון הנמכר ביותר שלנו בכל יום מחדש". האייפון XR/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

האייפון Xr שומר על התכונות העיצוביות של הדגמים הבכירים, אולם עדיין מרגיש כמו מכשיר ביניים שעולה כמו מכשיר דגל. הוא כולל מגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ' ברזולוציית 1792x828, רזולוציה שנחשבת ליחסית נמוכה ופאנל מסוג LCD. בזמן אירוע ההשקה, אפל ציינה כי ל-Xr המסך הטוב ביותר בקטגוריית מסכי ה-LCD. עוד הוא מביא את טכנולוגיית "TrueTone" המתאימה את גווני המסך בהתאם לסביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully