וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

200 מיליון שחקנים ורווחים של מיליארדים: פורטנייט ממשיך לשבור שיאים

30.11.2018 / 10:25

ילדים איימו בהתאבדות, נכנסו לגמילות ורוששו את חשבון הבנק של ההורים: פורטנייט הוא אחד מהמשחקים הפופולריים והמוכרים ביותר בשנים האחרונות וככל הנראה: גם הרווחים ביותר. כעת החברה חושפת עלייה של 60 אחוזים בכמות השחקנים תוך 3 חודשים

המשחק פורטנייט שבר כמעט כל שיא אפשרי: אלפי מכורים, הכנסות ורווחים חסרי תקדים ולא מעט סערות ברשת. מדובר באחד מהמשחקים הפופולריים והמוכרים ביותר בשנים האחרונות וככל הנראה: גם הרווחים ביותר. אבל בדיוק כשחשבנו שתקופת השיאים שלו הסתיימה, החברה חשפה שוב נתון מפיל לסתות. רק בשלושה החודשים האחרונים הצטרפו לקהילת השחקנים של פורטנייט 75 מיליון משתמשים חדשים. כלומר, בסך הכל, לפורטנייט קהילת שחקנים עצומה של כ-200 מיליון שחקנים - כמעט כגודל אוכלוסיית ברזיל. פורטנייט הגיע עשרות פעמים לכותרות, בעיקר בגלל סיפורי ההתמכרות ברחבי העולם. ילדים התמכרו בעקבותיו לסמים, הכניסו את ההורים לחובות ואף במקרי קיצון ניסו להתאבד.

אם עדיין לא השתכנעתם שמדובר באחד מהמשחקים הפופולריים והרווחים ביותר, חשוב לציין שהמשחק זמין כמעט בכל פלטפורמת גיימינג אפשרית. עוד תופתעו שהמשחק כולו חינמי, אך הוא משלב בתוכו גם מנויים מתחדשים שעולים כסף ומטבע וירטואלי שבאמצעותו ניתן לרכוש אביזרים. אל זה, הוסיפו את שיתופי הפעולה כמו עם סמסונג וההשקעות וקיבלתם משחק שהפך את עצמו בפחות משנה למכונת כסף. המודל החינמי על פיו המשחק פועל, רק סייע לו להפוך לסנסציה בינלאומית הגורפת אליה רווחים של למעלה ממיליארד דולר בשנה החולפת.

משחק פורטנייט. צילום מסך
"רווחים של מעל למיליארד דולר בשנה החולפת". פורטנייט/צילום מסך

ביום חמישי האחרון פורטנייט שחררה עדכון המאפשר למשתמשים לקנות מוצרים חדשים מתוך המשחק עבור שחקנים אחרים. בכך היא מקווה לעודד יותר קניות מתוך המשחק. עוד בעדכון היא מאפשרת לשחקנים באייפון ליהנות מחוויית משחק של 60 פריימים לשנייה לעומת רק 30 לפני העדכון. פורטנייט הוא גם המשחק הנצפה והמוזרם ביותר בפלטפורמת השידורים החיים Twitch. הדרך שסללה לעצמה Epic, מפתחת המשחק, היא ברורה: בכוונתה להפוך את פורטנייט למשחק ממכר ולשלב אותו בכמה שיותר מכשירים המסוגלים להריץ אותו. למרות שעל הנייר זה נשמע פשוט למדי, ההצלחה של פורטנייט בולטת מהשאר בכך שהינו משחק הווידאו הראשון שכנראה הצליח לעשות זאת, למעט אולי טטריס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully