וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה לסרט "ילדות רעות": הקליפ ששבר את שיא הצפיות של יוטיוב בשידור חי

2.12.2018 / 9:52

הזמרת אריאנה גרנדה שחררה בימים האחרונים אינספור טיזרים לקראת שחרור קליפ מחווה לסרט "ילדות רעות". מה שקרה אחר כך הותיר את גרנדה ואת יוטיוב בהלם: ביחד שברו את שיא הצפיות בשידור חי כש-829 אלף אנשים צפו ביחד בקליפ החדש

נראה שמאז ימי הזוהר של MTV, לא זכינו ליהנות משחרור של שיר כאירוע גדול ומלא בהתלהבות וציפייה. עם זאת, נראה שעם חזרתם של השידורים החיים לפלטפורמות החברתיות, כששירות ההזרמה הגדול בעולם יוטיוב בראשן, החוויה הזאת עושה קאמבק. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא השיר החדש של אריאנה גרנדה, אותו שחררה במהלך שידור חי שהתקיים לפני יומיים. את השיר "Thank u, next" ביססה על מערכות היחסים שלה ולמרבה הפתע, זה גרם לכמעט מיליון אנשים לחבור יחדיו על מנת לצפות ולהקשיב לו בפעם הראשונה - בכך שברה לא מעט שיאי יוטיוב.

שירותי הזרמת תוכן של גיימרים כמו Twitch הפכו את השידורים החיים המשותפים למגמה חברתית עולה בשנים האחרונות, ולחוויה סטנדרטית ומקובלת בעולם משחקי הווידאו וכן ללא מעט הכרזות במגוון תחומים. למרות זאת, הקרנת הסרטון לשיר החדש של גרנדה, היווה את הפעם הראשונה שפורמט השידור החי נוצל עבור קליפ מוזיקלי בסדר גודל שכזה. כצפוי, על מנת להיערך לשידור החי, גרנדה פרסמה לא מעט טיזרים ברשתות החברתיות ברמיזה שהסרטון החדש יהיה מחווה לסרט "ילדות רעות", שהפך בעיניי צעירים רבים לקאלט.

אריאנה גרנדה עם פיט דיוידסון וסבתא שלה. splash
לא פחדה לחשוף את הקשיים במערכת היחסים ברשתות החברתיות. אריאנה גרנדה ופיט דיוידסון/splash

לאחר הפרסום, השיר הפך במהרה לנקודת עניין חמה ברשת, במיוחד הודות לכך שגרנדה בחרה להתייחס לקשיים במערכת היחסים שלה באופן פתוח וגלוי ברשתות החברתיות. בשיר, גרנדה התייחסה בין היתר למספר רחב של סרטים שעלילתן עוסקת במערכות יחסים ואף הוסיפה לכלול לא מעט הופעות אורח קורעות - כשהגדולה ביותר מביניהן היא זו של קריס ג'נר בתור אמה של אריאנה. מדובר ללא ספק בשחזור המם המפורסם "you're doing great, sweetie" מהסדרה "משפחת קרדשיאן".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

לגרנדה היה שבוע גדול ביוטיוב: לפני פרסום השיר היא החלה בשחרור סדרת הדוקו על סיבוב ההופעות שלה. הסדרה אפשרה למעריצים לקבל הצצה לחייה של הזמרת, במיוחד לאחר ההתקפה הטרגית בהופעה שלה במנצ'סטר. עוד השיר ששחררה זכה ביומיים האחרונים לכ-70 מיליון צפיות, וכמובן שהספיק לכבוש את המצעדים ברחבי העולם ולטפס למקום הראשון ברשימות ההשמעה. ביוטיוב טוענים כי השיר שבר את שיא הצפיות כש-829 אלף צופים חברו על מנת לראות אותו בשידור חי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully