וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה חודשים אחרי שהדגם הקודם יצא: בדקנו ה-OnePlus 6T עם קורא טביעות אצבע בתוך המסך

2.12.2018 / 11:07

רק לפני חמישה חודשים שחררה החברה את ה-OnePlus 6, מכשיר הדגל החדש. כעת, נראה שבחברה חשבו שהגיע הזמן לעדכון ושחררו את ה-OnePlus 6T שמציג שינויים קטנים כמו מסך גדול יותר ובעיקר קורא טביעות אצבע מתחת למסך. התמורה עלתה והמחיר גם הוא. האם הוא שווה את הכסף?

וואןפלוס 6T וואן פלוס. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הוואןפלוס 6T/מערכת וואלה!, מייקי לוי

חברת OnePlus התפרסמה בשל הסלוגן "אל תתפשרו לעולם", כשהציגה סמארטפון עם מפרט מתקדם שהשאיר את היצרניות הוותיקות חיוורות כשתג המחיר שלו היה מחצית מהסמארטפונים שלהן. זה היה ה-OnePlus הראשון שעלה 350 דולרים והפך להצלחה מסחררת והביקושים היו כה גבוהים, עד כדי כך שהחברה נאלצה למכור את המכשירים רק באמצעות הזמנות. אנשים רבים שהצליחו לשים ידם על הזמנות, החלו למכור אותן באיביי בעשרות דולרים. מאז החברה ביססה את המותג והעלתה את המחירים בהתאמה. חמישה חודשים אחרי שהשיקה את ה-OnePlus 6, החברה הציגה את הדגם OnePlus 6T שכולל כמה שינויים מינורים כמו מסך גדול יותר, מגרעת קטנה יותר וקורא טביעות אצבע בתוך המסך. כמו כן, גם המחיר עלה. בדקנו האם הוא שווה סכום שמתקרב כבר למכשירי הדגל של היצרניות הוותיקות.

עיצוב

אותה הגברת בשינוי אדרת: הוא מגיע בעיצוב שכמעט וזהה לקודמו, למעט שני שינויים שאולי מינורים, אך הם חשובים בהחלט. המגרעת שבקצה העליון של המסך הצטמצמה משמעותית וניתן למצוא ממש באמצע, עיגול שמיועד רק עבור המצלמה. מלבד ה-Mi Mix 3 של חברת שיאומי, זהו אחד מהמסמארטפונים שמגיעים עם המסך נטול שוליים לחלוטין ביחס הגבוה ביותר שעומד על 85.6 אחוזים. בפועל, אין לזה באמת שום השפעה על המשתמש הסופי, מלבד אסטתיקה. עוד קורא טביעות אצבע הוסר בחלקו האחורי לטובת קורא טביעות אצבע בתוך המסך וזה שדרוג בחוויה הכללית של הסמארטפון. מעבר לכך, שאר הצורה החיצונית נותרה זהה והוא מזכיר בהרגשה של המסגרת המתכתית את התחושה שיש לאייפון, תחושה של סמארטפון יוקרתי עם נוכחות ביד. הגב לעומת זאת, נוטה להתלכלך מהר מאוד מטביעות אצבע ואם אתם חולי ניקיון, תבלו לא מעט זמן בניקוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully