וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חווית צפייה פנורמית ב-270 מעלות: יס פלאנט מציגה את אולם ה-ScreenX

3.12.2018 / 13:59

יס פלאנט הציגה את חווית הצפייה החדשה: אולם ScreenX שכולל עוד שני מסכים בצדדים ומעניק חווית צפייה ב-270 מעלות. האולם החדש הושק בהשקעה של מיליון ו-250 אלף שקלים וכרטיס לסרט יעלה לכם רק 48 שקלים, אולם בינתיים נראה שהיצע הסרטים די מצומצם

מערכת וואלה!

רשת בתי הקולנוע יס פלאנט הציגה לפני שש שנים את אולמות ה-IMAX בישראל. הבוקר (ב'), השיקה החברה בישראל את אולם הקולנוע החדש הנקרא ScreenX. האולם החדש פועל באמצעות טכנולוגיות חדשות שמביאות לראשונה חווית צפייה בסרט בזווית צפייה של 270 מעלות. מיליון ו-250 אלף שקלים הושקעו באולפן החדש, שמטרתו להביא לצרכן הישראלי את החוויה הקולנועית המקיפה ביותר שיש כיום. האולם החדש הוקם במתחם יס פלאנט שבראשון לציון ויוקרנו בו שוברי קופות עכשווים בקולנוע, אולם כרגע היצע הסרטים די דל ויוקרנו בו הסרטים "חיות הפלא הפשעים של גרינדלוולד" ו-"רפסודיה בהומית".

פורמט ה-Screen X מגיע מבית היוצר של טכנולוגיית ה- 4DX, שזמינה גם היא ביס פלאנט שבראשון לציון וכולל שלושה מסכים המעניקים לצופים חווית קולנוע מקיפה שאמורה על פי החברה להיות "מקיפה ועוטפת יותר" מחוויה באולם קולנוע רגיל. הטכנולוגיה הושקה לראשונה בעולם בשנת 2012 ברחבי אסיה, במדינות כמו קוריאה, יפן וסין, והפכה במהרה להצלחה מסחררת. נכון להיום קיימים בעולם כ-147 מסכי ScreenX. "שיתוף הפעולה שלנו עם חברת CJ 4DPLEX הוא הרבה מעבר להטמעה של אולמות ה-4DX ו-ScreenX במקומות שונים ברחבי העולם. אנחנו שותפי דרך לחזון של חווית קולנוע חדשנית ופורצת גבולות", אמר מוקי גרידינגר, מנכ"ל חברת בתי קולנוע תאטראות.

אולם ScreenX יס פלאנט ראשון לציון. עמית לגו, מערכת וואלה!
אולם ה-ScreenX ביס פאלנט בראשון לציון/מערכת וואלה!, עמית לגו

העבודה על הקמת הפורמט נמשכה כמספר שבועות, במהלכם התקינו חיפויי קירות מימין ומשמאל למסך ועוד שני מקרנים משני צדדי האולם יחד עם שרתים מיוחדים המסונכרנים למערכת ההקרנה הראשית של האולם, השולטים על שלושת המקרנים שמזרימים את תוכן ההקרנה בתיאום. התוכן המשודר בצידי המסך לא מחליף את אירועי הסרט שמתרחשים במסך הראשי, אלא מהווים תוספת מהנה לתמונה הכוללת. מחיר הכרטיסים יעמוד על 48 שקלים בלבד, בעוד שכרטיס לסרט רגיל עולה 41 שקלים וכרטיס לאיימקס עם משקפיים, עולה 59 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • יס פלאנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully