וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות חדשות על האוזניות של אפל: "בשנה הבאה נראה שדרוג וב-2020 דגם חדש"

4.12.2018 / 10:35

אחרי דחיות רבות: אנליסט מעריך כי בשנה הבאה נראה כיסוי לאוזניות האלחוטיות של אפל התומך בהטענה אלחוטית ובעוד שנה, נראה דגם חדש לגמרי. יש לנו גם בשורות פחות משמחות: המחיר צפוי לעלות ביותר מ-50 אחוזים, אולם הן יגיעו עמידות מפני מים ועם יכולות שמע מתקדמות יותר

קפסולת איירפודס. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
בקרוב דגם חדש. האיירפודס של אפל/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

בשנת 2016 הציגה אפל את האוזניות האלחוטיות האמיתיות - ללא חוטים כלל, את ה-AirPods. כיום הן נחשבות לאוזניות האלחוטיות הפופולריות בעולם. באירוע ההשקה שהתקיים בחודש ספטמבר האחרון קיווינו לראות גרסה מחודשת של האוזניות הפופולריות, עם זאת, אפל בחרה שלא להציג דגם חדש וההשקה נדחתה למועד אחר. כעת, האנליסט מינג-צ'י קו טוען כי החברה תציג בתחילת השנה הבאה שדרוג לאוזניות וב-2020, החברה תציג דגם חדש לחלוטין. ובסבך השמועות, זכינו לשמוע גם על תכונה חדשה שתגיע לאוזניות ועשויה לשמח לא מעט מכורים: תמיכה בהטענה אלחוטית בכיסוי האוזניות.

הדגם הנוכחי של אוזניות האיירפודס נטען באמצעות מחבר לייטנינג, בדיוק כמו סדרת האייפונים. ובעוד שמשתמשים רבים מבקשים מאפל לעבור לשימוש במחבר Type C למען אחידות בין כל המכשירים החדשים, נראה שרק סדרת האייפדים החדשה זכתה לרענון. לכן, הטענה אלחוטית בהחלט עשויה להוות סיבה טובה מאוד לרבים לרכוש את הדגם החדש. עם זאת, על מנת להוסיף תמיכה בהטענה כזאת, על האוזניות לשלב רכיבים חדשים, שיסייעו להן לעמוד בדרישות התרמיות הגבוהות. לדעת קו, שילוב הרכיבים החדשים יעלה את מחירם של האיירפודס בכ-60 אחוזים.

האנליסט קו לא נכנס לפרטים בנוגע לדגם שאפל עתידה להציג בשנת 2020. עם זאת, בגל השמועות על האייפונים החדשים, זכינו לשמוע לא מעט גם על מה עלול להתחדש בגזרת האוזניות האלחוטיות. במידה ותאמינו להן, תוכלו לצפות לעמידות במים, אינטגרציה עמוקה יותר עם סירי ועוד. הדיווחים של קו לא התייחסו גם למשטח ההטענה שאפל הציגה בשנה שעברה ונראה ששכחה ממנו. על פי החברה, הוא יסייע להטעין את האייפון, השעון והאיירפודס בצורה אלחוטית ונוחה על גבי משטח אחד. נוכל רק לקוות שבמידה ואפל תציג איירפודס עם הטענה אלחוטית, המשטח סוף סוף יגיע לחנויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully