וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף שעון חכם שלא צריך להטעין כל יום: בדקנו את ה-Galaxy Watch החדש

4.12.2018 / 11:03

החסרון היחידי שיש לשעונים החכמים, מלבד העובדה שהם הופכים אותנו למכורים יותר, אלו חיי הסוללה. בשנתיים האחרונות סמסונג לא שחררה עדכון לשעון החכם, אולם נראה שההמתנה הייתה שווה וה-Galaxy Watch שבדקנו מביא את חיי הסוללה הארוכים ביותר שיש לשעון חכם להציע

Samsung Galaxy Watch. מייקי לוי, מערכת וואלה!
השעון החכם של סמסונג/מערכת וואלה!, מייקי לוי

בשנים האחרונות ראינו קטגוריה חדשה בעולם הטכנולוגיה: "מכשירים לבישים". לקטגוריה זו נכנסים השעונים החכמים וצמידי מעקב. בעוד שרבים חשבו שהשעונים החכמים עתידים להחליף את הסמארטפון, נראה שבשנים האחרונות הקטגוריה מדשדשת ולא מצליחה להביא שינוי אמיתי, בטח שלא להחליף את הסמארטפון וגם לא להציג חידושים מעניינים, כאלו שיגרמו לצרכנים לנהור לחנויות ולהצטייד באחד. למעשה, הם דואגים רק "לכאבי ראש", כשהם דורשים הטענה מדי לילה והתעסקות אינסופית. הרי מי רוצה לקנות שעון שצריך להטעין כל יום ודורש תחזוקה גבוהה? לפני שנתיים הציגה סמסונג את ה-Gear S3, השעון החכם מבית החברה וסוף סוף, אחרי שנתיים שלא הוציאה שום עדכון, סמסונג שחררה את ה-Galaxy Watch, או אם תרצו: Gear S4 שהחל להמכר בחודש האחרון בישראל על ידי יבואנית סמסונג, חברת סאני. מדובר בשעון חכם שמריץ את מערכת ההפעלה של סמסונג ומתחרה במערכת ההפעלה של גוגל, ה-Wear OS. עם עיצוב מרוענן, ממשק עדכני ומסך גדול יותר, בדקנו את ה-Galaxy Watch וחזרנו עם מסקנות.

עיצוב

השעון מגיע בשני גדלים: 46 מ"מ עם מסך גדול של 1.3 אינץ' או 42 מ"מ עם מסך בגודל 1.2 אינץ'. ההבדלים בגדלים ניכרים ובסמסונג מכוונים לכל היעדים: כאלו עם ידיים גדולות או קטנות. העיצוב של השעון עבר שינויים רבים במהלך השנים כשה-Watch כבר נראה ומרגיש כמו שעון אמיתי ולא צעצוע כמו ה-Gear S2 שהושק לפני שלוש שנים. ה-S2 היה סיפור אחר לגמרי, הוא הרגיש כמו שעון חכם לילדים. אם סמסונג הייתה משקיעה יותר בקופסה ונותנת לה מראה של שעון אמיתי, ייתכן ואנשים רבים היו מתקשים לשים לב שמדובר בשעון חכם, למעט התחתית של השעון שבנויה מפלסטיק מוברש. המסגרת של השעון בנויה מפלדת אל חלד שנותנת הרגשה של שעון יוקרתי, כשמעליו ניתן למצוא את הכתר שגם הוא עשוי מפלדת אל חלד. הכתר עוזר לנווט בממשק בהצלחה רבה ונמצא בשעונים של החברה עוד מדגם ה-S2, פרט עיצובי שעושה הבדל גדול בכל מה שקשור לממשק. הרצועה עודכנה גם היא והיא דקה יותר מה-S3, איכותית וגמישה יותר מהדגם הקודם. ה-Watch עבר רענון עיצובי מינורי תוך כדי הקפדה על הדברים החשובים: המסגרת, הרצועה והכפתורים. למרות ההבדלים המינורים והחוסר חדשנות בשעון החדש, נראה שדווקא השיפורים הללו מספקים חוויה אחרת לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully