וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לאקספלורר ול-Edge של מיקרוסופט: תייצר דפדפן חדש מבוסס הכרום של גוגל

5.12.2018 / 11:00

אם אי אפשר לנצח אותם, תצטרף אליהם גרסת מיקרוסופט: אחרי שנים שניסו במיקרוסופט להתחרות בדפדפן כרום של גוגל, נראה שבמיקרוסופט הרימו ידיים ועל פי דיווחים, החברה תייצר דפדפן חדש, המבוסס על טכנולוגיות דפדפן הכרום של גוגל

מזה שנים שמיקרוסופט נאבקת בגוגל עם דפדפן ה-Edge. למעשה, במשך שנים דפדפן אקספלורר היה השולט בשוק במשך שנים, אך לא בגלל שהיה נחשב לדפדפן מהיר, נהפוך הוא. עם יציאת דפדפנים כמו כרום של גוגל ופיירפוקס, נתח השוק של האקספלורר החל לצנוח. מיקרוסופט מנסה להשיב את הכתר עם דפדפן "אנהיים" החדש, שיפעל על מנוע זהה לזה שבדפדפן כרום. רבים מאמינים כי הדפדפן החדש יחליף את דפדפן Edge הקים בווינקוס 10 כדפדפן ברירת המחדל.

זו אינה הפעם הראשונה שמיקרוסופט מנסה לעשות מהלך מסוג זה; לאחר שקיבלה אינספור תלונות ממשתמשים על העיצוב המיושן של אינטרנט אקספלורר, קריסות, תקיעות ועל בעיות אבטחה מרובות, ניסתה להשיק דפדפן חדש שיהיה מהיר ובטוח יותר - אדג'. למרות שהוצע בחינם עם כל עותק של מערכת ההפעלה ווינדוס, דפדפן האדג' נכשל והמשתמשים העדיפו את הדפדפן של גוגל. במאמץ שני לתקן זאת, מיקרוסופט החליטה לבטל את העדכונים גם לאדג' ובמקום, להתמקד בבניית דפדפן חדש שיפעל על מנוע הכרומיום, זה שמפעיל את הדפדפן הפופולרי בעולם מבית גוגל.

אדג' נגד כרום. צילום מסך
הסוף לאדג'? מיקרוסופט תייצר דפדפן חדש מבוסס הכרום של גוגל/צילום מסך

"נאמר לי כי מיקרוסופט התייאשה מהמערכת המפעילה את דפדפן האדג' ובמקום עובדת כעת על פיתוח דפדפן חדש הפועל על כרומיום", טענו באתר ווינדוס סנטרל. דפדפן ה-"אנהיים" יחליף באופן רשמי את דפדפן האדג' כברירת המחדל בווינדוס 10. "הדפדפן החדש של מיקרוסופט יוכל סוף סוף להתחרות בכרום, אופרה ופיירפוקס. וכן כל אותם אנשים המושקעים כבר בסביבת האפליקציות של מיקרוסופט יקבלו כעת דפדפן חדש שיפעל באופן יציב". נראה שאנהיים יהיה הניסיון האחרון של מיקרוסופט להשתלב בעולם הדפדפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully