וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ברזילי, אתגר הקיקי ובנימין נתניהו: טוויטר מסכמת את השנה החולפת

7.12.2018 / 7:02

זכיית ישראל באירוויזיון, אתר הקיקי והעברת השגרירות האמריקנית לירושלים: זו הייתה שנה עמוסה וגדושה באירועים חדשותיים שכמו תמיד, הובילו את הגולשים לפרגן, להוציא את זעמם ולפרוק את תסכולם ברשתות החברתיות. לקראת סוף השנה, טוויטר מסכמת את אירועי הגולשים הישראלים

אפליקציית טוויטר. ShutterStock
זכיית ישראל באירוויזיון, אתר הקיקי והעברת השגרירות האמריקנית לירושלים./ShutterStock

החל מאתגר הקיקי ועד לזכיית ישראל באירוויזיון, לרשתות החברתיות היו אינספור סיבות להיות פעילות במיוחד השנה. זו הייתה שנה ויראלית במיוחד וכעת טוויטר הגיעה לעשות לכולנו סדר - מה היו הנושאים המדוברים ביותר השנה? מתברר שבישראל, 2018 הייתה שנה פעילה במיוחד. ישראלים רבים ערכו דיונים על העברת השגרירות האמריקנית לירושלים וכמובן הסיפור הגדול ביותר, הזכייה של נטע באירוויזיון, הוליד לא מעט ציוצים תומכים מסלבריטאים בינלאומיים.

מלבד הגאווה הלאומית, ציוץ התודה של נטע על הזכייה הפך במהרה לציוץ המשותף ביותר בישראל. בין המברכים הגדולים היו ראש הממשלה ביבי נתניהו ואפילו הסופרת המפורסמת בעולם, ג'יי קיי רולינג, שכתבה את סדרת ספרי "הארי פוטר". הציוץ שהישראלים הכי אהבו הגיע דווקא מחשבונו האישי של הנשיא האמריקני, דונלד טראמפ, שכתב "יום גדול לישראל. מזל טוב" ביום העברת השגרירות האמריקנית לירושלים. עם זאת, חשבונות הטוויטר הפופולריים ביותר בישראל היו, באופן מפתיע, של זמרי פופ קוריאנים. כך גם ההאשטגים הפופולריים ביותר בקרב ישראלים היו כאלו הקשורים לפופ קוריאני. עוד באופן לא מפתיע, גם פורטנייט הוזכר בתור המשחק המדובר ביותר השנה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מחוץ למדינתנו הקטנה, נראה שבעולם המשתמשים יותר התחברו לספורט ובעלי חיים. הציוץ המשותף ביותר בעולם היה של גיימר ספרדי, מיד אחריו ציוץ של שחקן פוטבול אמריקני שצייץ על גמר אליפות ה-NBA בכדורסל ובמקום השלישי, ציוץ מחמם לב על אימוץ כלבה חמודה במיוחד. גם הציוצים האהובים ביותר לא הפתיעו במיוחד, כשאתגר הקיקי הגיע למקום הראשון. במקום השני היה ברק אובמה עם ציוץ על מחאת הסטודנטים הצעירים בארצות הברית, כשמיד אחריו, במקום השלישי, ציוץ קורע מצחוק על מישהי שנותנת לכלבים שלה טיפות אוזניים. גם הגיפים היו פופולריים מאוד השנה עם מעל לחצי מיליארד שפורסמו במהלך השנה החולפת ומדובר ביותר מ-1,000 גיפים שפורסמו בכל דקה. טוויטר היא מהרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בעולם עם מעל ל-300 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully