וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים עושים את פריז: ביקרנו בתערוכת CES פריז

מאות אלפי עיתונאים ומבקרים מרחבי העולם יגיעו בעוד חודש ללאס וגאס, לתערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם. רגע לפני שהיא נפתחת, ביקרנו בכנס המקדים שהתקיים בפריז, שם היה קשה שלא להבחין בנוכחות של הישראלים שהשתלטו על התערוכה

מערכת וואלה!

תערוכת CES מתקיימת מדי שנה ומדובר בתערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, שאליה מגיעים מאות אלפי אנשים. היא מתקיימת ברחבי העולם כשאירוע השיא מתקיים בלאס וגאס, ממש בעוד חודש ימים. מדובר בתערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, בה נקבעים לא מעט חידושים בעולם הדיגיטלי בכל התחומים. לצד התערוכות הענקיות שמתקיימות באסיה ובארצות הברית, החברה המארגנת, CTA, מארגנת כנס נוסף, כמה חודשים לפני האירוע המרכזי, כשהבולט מבניהם הוא "CES Unveiled". הכנס נערך מדי שנה בגני התערוכה של פריז והשנה הוא היה גדול יותר מאי פעם. מלבד חשיפת הנושאים העיקריים של התערוכה השנה, 76 חברות מרחבי העולם הגיעו לקחת חלק.

בשונה משנים קודמות, תערוכת הטכנולוגיה התאחדה יחד עם תערוכת הרכב מונדיאל טק, שידועה בהיותה אחת מהגדולות בעולם. השתיים נערכו במקביל וכתוצאה מכך, איחדו כוחות על מנת להביא שיחה גם על עולם הרכבים האוטונומיים וכן ההתקדמות הטכנולוגית בעולם התחבורה. לכן, לא במפתיע, מצאנו עשרות חברות שהציגו פיתוחים בתחום הרכב וכן עשרות סטארטאפיסטים, שהגיעו להציג ולהתרשם משאר המוצגים בכנס.

מכונית הקונספט של אודי Audi. עמית לגו, פריז, מערכת וואלה!
מכונית הקונספט של אודי שהוצגה בתערוכה/מערכת וואלה!, עמית לגו, פריז

השנה ניתן היה להתרשם מהנוכחות הגדולה של הישראלים בתערוכה, שהגיעו לצד רשות החדשנות בשיתוף פעולה עם משרד הכלכלה. הרשות והמשרד סייעו לעשרות סטארטאפים ישראלים, שחלקם כבר גדלו וקיבלו השקעה כאן בארץ, להגיע גם לשוק הצרפתי וכן לפגישות אישיות עם חברות הענק שנטלו חלק בהפקת הכנס. בפאנלים ובהרצאות שהעבירו 25 הדוברים, ביניהם גם מנכ"ל הקבוצה המנהלת את CES, דיברו גם על תחום הבינה המלאכותית שצובר תאוצה בעולם ואפילו נרמז שנשמע לא מעט על בלוקצ'יין ועל שיתופי פעולה נוספים בתחום. לכנס הגיעו מעל ל-1,000 מבקרים מ-34 מדינות שונות ו-76 חברות הקימו ביתנים במתחם על מנת להציג את הפיתוחים שלהם.

הכתב היה אורח התערוכה בפריז

  • עוד באותו נושא:
  • ces
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully