וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: אורקם משיקה קמפיין גיוס המונים להתקן שיעזור לזכור פרצופים של אנשים

12.12.2018 / 15:14

חברת אורקם הישראלית הציגה התקן חדש שעוזר לזכור פרצופים של אנשים. ההתקן נצמד לחולצה, מזהה פרצופים של אנשים ומאפשר סידור והזנת טקסט באמצעות אפליקציה. לרגל השקת המוצר, החברה פתחה עמוד גיוס מימון המונים שבו גם אתם תוכלו לרכוש את ההתקן החדש

החברה שעושה מהפכה בעולם המחשוב הלביש לקהל הלקוי ראייה והעיוורים, השיקה היום (ד') קמפיין גיוס מימון המונים עבור המשתמשים שיקדימו לאמץ את המכשיר החדש ביותר מבית החברה, ה-MyMe. אורקם טכנולוגיות, אחראית בין היתר על ייצור מכשיר ה-MyEye, שעוזר לעיוורים ולקויי ראייה לקרוא טקסטים מכל משטח. מדובר בהתקן שחשפה לראשונה לפני ומכיל כשנתיים המבוסס בינה מלאכותית ומטרתו ליצור חדשנות חברתית לבישה. כלומר, ההתקן כולל בינה מלאכותית מתוחכמת המסוגלת לזהות פנים וטקסט והוא מאפשר למשתמש לתייג ולסדר אנשים ב"מעגלים" כגון עבודה, חברים ובני משפחה. ההתקן דיסקרטי ומתחבר בטופסן לבגדיו של המשתמש ומאפשר שימוש של יום שלם ללא צורך בהטענה.

ההתקן מאפשר לדעת לאן מופנית תשומת הלב של המשתמש ועל סמך מידע זה, מגדיר יעדים כדי ליצור את האיזון האופטימלי. עוד הוא מכבד את פרטיות המשתמשים ואת המידע שהוא מנתח על ידי שמירת התמונות כצירוף מספרים בשום מקום מעבר לאחסון הפנימי של המכשיר. "מטרת הקמפיין היא להפוך את הבינה המלאכותית לבת לוויה לבני אדם באמצעות שילוב של מצלמה, מחשוב מתוחכם, למידת מחשב רשתות עמוקות", אמר פרופסור אמנון שעשוע, מייסד שותף, יו"ר ומנהל הטכנולוגיה הראשי של אורקם.

התקן orcam. OrCam Technologies,
ההתקן של אורקם הישראלית יזכור פרצופים של אנשים./OrCam Technologies

המכשיר הלביש מתקשר בקישוריות בלוטות' עם אפליקציה נלווית בסמארטפון או בשעון חכם. האפליקציה מאפשרת למשתמש לנהל ולתייג מעגלי אנשים ולהתאים נתונים סטטיסטיים על מנת להגיע לניהול זמן ואיזון טובים יותר. הוא מתקשר גם לחברים מקוונים ואנשי קשר ומספק סיכומי פעילות יומיים, שבועיים או חודשיים. ולמרות שקמפיינים בקיקסטרטר משמשים בדרך כלל לגיוס כספים, אורקם משתמשת בפלטפורמה כדרך יצירתית להקמת קהילה של משתמשים במכשיר החדשני. הרוכשים הראשונים יבטיחו את ההתקן במחיר נמוך של 199 דולר לעומת המחיר הקמעוני של 399 דולר כשהאספקה תחל ממרץ 2019.

  • עוד באותו נושא:
  • אורקם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully