וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומכת בקהילת ההיי-טק הישראלית: סולוטו פותחת בית לקהילות טכנולוגיות

20.12.2018 / 12:31

סולוטו נוסדה עם חזון לסייע לאנשים ליהנות מהטכנולוגיה ואחרי האקזיט ב-130 מיליון דולר, החברה המשיכה לפעול מישראל ולהשקיע משאבים בהיי-טק הידר. כעת, היא ממשיכה לתרום לסביבת הישראלית ופותחת חלל חדש שבו מוזמנות קהילות טכנולוגיות לקיים אירועים לקהל הרחב

סולוטו פותחת בית לקהילות טכנולוגיות. יח"צ,
סולוטו פותחת בית לקהילות טכנולוגיות ותארח מפגשים טכנולוגים./יח"צ

סולוטו נוסדה עם החזון לסייע לאנשים ליהנות מהטכנולוגיה שלהם ולהתגבר על תקלות או מכשולים במימוש מלא של הסמארטפון או המחשב. החברה עוזרת למשתמשים ללמוד על הסמארטפונים ולמצות את יכולותיהם עד הסוף, לצד פתרון בעיות טכניות מורכבות. לפני כחמש שנים החברה נמכרה לחברת אשוריון האמריקנית תמורת סכום של 130 מיליון דולרים ומאז המשיכה לפעול מישראל, תחת מתן דגש לסביבת הסטרטאפים הישראלים. כעת החברה פותחת את שעריה לקהילת ההיי-טק בישראל ומשיקה חלל אירועים חדש במשרדיה ובשדרות רוטשילד בתל אביב.

בחלל החדש, תארח סולוטו את SheCodes, קהילה טכנולוגית שהוקמה במטרה לקדם מפתחות תוכנה בישראל. כיום הקהילה מפעילה מעל ל-30 סניפים ברחבי הארץ, כאשר סניף נוסף יפתח בחלל החדש של סולוטו. מדי יום שלישי תקיים קהילת SheCodes, שיעורי תכנות אינטרנט, אנדרואיד, iOS, ג'אווה ופייתון. השיעורים לנשים בלבד ומטרתן לקדם אותן בתעשיית ההיי-טק בישראל, תוך מתן הכשרות מעשיות בתחום התוכנה. עוד תארח הרצאות, האקתונים של קהילות מובילות ומפגשים טכנולוגים. החברה מזמינה יזמים וקהילות טכנולוגים לקיים הרצאות ומפגשים הפתוחים לקהל הרחב. ניתן להירשם לאירועים הקרובים, או לפנות בבקשה לקיום אירוע באמצעות האתר בקישור הבא.

סולוטו נוסדה בשנת 2008 עם החזון לסייע לאנשים ליהנות מכל יתרונות הטכנולוגיה שסביבם. החברה עוזרת למשתמשים ללמוד על המכשירים שברשותם ולמצות את יכולותיהם, לפתור בעיות טכניות וגישה נוחה וקלה למומחים טכנולוגיים, לצד מתן כלים אוטומטיים, מידע והמלצות אישיות. כעת, אחרי שנה של שיפוצים, פותחת החברה את חללי האירועים החדשים במשרדיה, בלב רחוב רוטשילד.

  • עוד באותו נושא:
  • סולוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully