וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא באג זה פיצ'ר": האייפדים החדשים מתעקמים ואפל טוענת שזה תקין

21.12.2018 / 7:02

כדאי לכם להיות עדינים מאוד עם האייפד החדש: הוא עולה יותר מ-3,000 שקלים, בכל שנה מתייקר וכעת משתמשים בעולם מדווחים כי הוא מתעקם בקלות. למרבה ההפתעה, אפל בחרה להגיב לתופעה ומסרה כי מדובר בדבר שהוא נורמלי לחלוטין. אם רכשתם את האייפד החדש, מוטב שתשמרו עליו

מאז שיצא האייפד החדש, משתמשים ברשת מדווחים על כך שהם נוטים להתכופף בהפעלת כוח מינימלי. כעת, אפל החליטה להתייחס לתלונות המשתמשים והתשובה הצליחה להפתיע אותנו וגם את המשתמשים המסכנים. האייפד החדש עולה כמו אייפון XR ומתחיל להתקרב למחירו של המקבוק אייר, אולם נראה שאיכות הבנייה שלו יורדת באופן משמעותי. אותם המשתמשים שדיווחו כי האייפד שלהם התעקם עוד בקופסה, נחרדו לגלות שאפל טוענת כי זה "נורמלי" לחלוטין. ומה עם פיצוי? הצחקתם את אפל.

התופעה עלתה לכותרות בעקבות סרטון מערוץ היוטיוב "JerryRigEverything", שנחשב לבין המוכרים בעולם הודות לבחינות המקיפות שלו בנוגע לעמידות של מוצרים טכנולוגיים. בסרטון שפרסם על האייפד החדש, זאק נלסון, מי שביצע את הבדיקה, נראה מכופף את מבנה הזכוכית והאלומיניום של האייפד פרו החדש כשאחז בחלקו התחתון והעליון והפעיל לחץ באזור סמל התפוח שבמרכז המכשיר, במטרה לבדוק את גמישותו. גם בעת לחץ מינימלי, כזה שלרוב נפעיל כשהמכשיר בכיס האחורי שלנו, או כשהוא מאוחסן בתיק מלא, האייפד התכופף ונשבר. המסקנה - כדאי לכם להיות עדינים מאוד עם האייפד פרו החדש שלכם.

אפל הודתה כי האייפדים החדשים עלולים להתכופף ולהישבר וכי מדובר בתופעת לוואי ידועה הנוצרת כתוצאה מהליך הייצור. עוד החברה אמרה כי העיקום אינו אמור להשפיע על ביצועי המכשיר, ומאחר והוא לא אמור להחמיר עם הזמן ולהתעקם יותר, היא לא מחשיבה את התופעה כפגם. החברה טוענת כי העיקום נוצר בעקבות שיטת הקירור החדשה המשלבת חלקים מאלומיניום ופלסטיק, והוא משפיע על כל דגמי האייפד, החל מהדגם הנמוך ביותר שעולה 800 דולרים ועד הדגם הגבוה ביותר שעולה 1,900 דולרים.

אייפד פרו 2018 מתעקם. צילום מסך, צילום מסך
ברחבי הרשת מדווחים כי האייפד החדש מתעקם./צילום מסך, צילום מסך

זו אינה הפעם הראשונה שאנו שומעים על מוצרי אפל שנוטים להתכופף. לפני ארבע שנים הוכרז האייפון 6 והביא עמו רענון משמעותי לסדרת האייפונים של אפל. לצד העיצוב החדש, האייפון 6 היה הראשון שהושק עם מסך גדול יותר ולצדו הושקה גרסה נוספת: גרסת הפלוס. צרכנים רבים התנפלו על צמד המכשירים ובמהרה גם החלו להופיע דיווחים ברשת על תופעת ה-Bendgate, בטענה שהאייפון מתעקם. בתגובה, אפל חשפה לעיתונאים בעולם את מרכז בקרת האיכות של החברה, פעולה שלא אופיינית לאפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully