וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרובוט החכם שיגמול את הילדים מפורטנייט וילמד אותם תכנות בסיסי

21.12.2018 / 7:55

בישראל ובארצות הברית מדווחים על חוסר אדיר במתכנתים ואם יש לכם ילדים קטנים או שאתם בעצמכם רוצים ללמוד את יסודות התכנות, הרובוט החדש של קוזמו שמבוסס בינה מלאכותית, עשוי להיות המפתח ללימוד הבסיסי. הוא לא זול אבל מספק שעות של תעסוקה

חברת הבינה המלאכותית והרובוטיקה, ANKI הציגה את COZMO, רובוט המתחבר לסמארטפון או לטאבלט ומדובר באחד מהרובוטים המתוחכמים ביותר שזמינים כיום בשוק. הוא פותח על ידי צוות מוביל של דוקטורים לרובוטיקה, אנימטורים ברמה עולמית ומפתחי משחק ידועים. "שילוב הטכנולוגיה, הבינה המלאכותית, עיצוב המשחק והפלא הקולנועי, COZMO ממציא מחדש את המשמעות לרובוטיקה חווייתית", אמר בוריס סופמן, מנכ"ל ומייסד Anki. "רמת העומק, האישיות והאינטראקטיביות הם הסיבות מדוע COZMO גונב את לבם של המעריצים, עם יכולות למידה ושדרוג מתמידים".

הרובוט קוזמו. יח"צ,
הרובוט החכם שיגמול את הילדים מפורטנייט וילמד אותם תכנות בסיסי./יח"צ

אם ברשותכם טאבלט, אנחנו ממליצים לכם להצטייד בו לתהליך ההגדרה והתכנות של הרובוט. המסך הגדול יאפשר לתכנת ולשחק עמו בצורה הרבה יותר נוחה מסמארטפון. קוזמו מזכיר במראה שלו כלב רובוטי והוא מצוייד בלא מעט חיישנים ומצלמה קדמית מסוג VGA באיכות של 30 פריימים לשנייה. לא מדובר במצלמה שמיועדת לצילומים מקצועיים אלא בעיקר כדי לזהות את האובייקט שנמצא אל מול הרובוט. בני אדם, כלבים וחתולים, הקוזמו מזהה אותם בזמן קצר והופתעתי לגמרי כשהוא זיהה את פני הכלב שלי. ברגע שהרובוט מזהה את האובייקט, הוא מציע לברך אותו עם קול וריקוד ייחודים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

תהליך ההגדרה של הקוזמו פשוט למדי: מעמידים אותו על עמדת הטעינה, מחברים לחשמל ואחרי כמה שניות הוא נדלק. כל תהליך ההגדרה מתבצע באמצעות קישורית האינטרנט האלחוטי ואורך כמה שניות. בחברה מבטיחים כי הרובוט מאובטח ובטוח והקישורית שבין הסמארטפון לטאבלט מתבצעת בצורה מאובטחת, כך ששום מידע לא נשמר בענן ואין גישה או יכולת להגיע למידע מבחוץ. בחברה טוענים כי רגשותיו של הקוזמו אינם אקראיים "והאישיות" הייחודית שלו, מונעת על ידי מערכת בינה מלאכותית עוצמתית שבאה לידי ביטוי בהבעות פנים מורכבות, התנהגות המיושמת על ידי השפה הרגשית האישית שלו. למעשה, בהפעלה הראשונה, הקוזמו סורק את פני המשתמש ואחר כך יודע לזהות באופן אוטומטי את בעליו.

קוביות לקוזמו. יח"צ,
מגיע עם שלוש קוביות משחק אינטראקטיביות./יח"צ

חשוב לציין כי הקוזמו מיועד למשתמשים החל מגילאי 8 והממשק תומך באנגלית בלבד, חסרון די משמעותי במוצר שנמכר בישראל, במיוחד כשהוא מיועד בעיקר לצעירים. הקוזמו מגיע עם 3 קוביות אינטראקטיביות שהרובוט יכול להזיז ולשנע, ממש כמו מלגזה. הדבר שהכי מיוחד ברובוט, הוא האפשרות ללמוד את יסודות התכנות ולתכנת אותו בצורה בסיסית ואף להוריד ערכות פיתוח מהאינטרנט ולצרוב אותן על גבי הקוזמו.

הקוזמו זמין לרכישה בבאג במחיר של 799 שקלים ואם שואפים שהילדים שלכם ילמדו את יסודות התכנות, הרי שהרובוט הוא פתרון מושלם וגם אולי יגמול אותם מפורטנייט, לפחות לכמה שעות.

  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully