וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תראו את התמונות ותבינו מדוע כולם רוצים שהשוטרת הזו תעצור אותם

5.1.2019 / 0:04

שרי קנטמן עבדה כקצינת נשק מגיל 18, אך בגיל 27 החליטה להתמסר לחדר הכושר. התוצאה: אלפי עוקבים באינסטגרם ותמונות סקסיות במיוחד

sherie.kentmen

שרמין קנטמן, ששינתה לאחרונה את שמה לשרי קנטמן, התגייסה למשטרה לפני כתשע שנים כשהיא בת 18 בלבד. אולם, היום, כעבור תשע שנים היא מקדישה את זמנה בעיקר לחדר הכושר ושמירה על הגזרה שלה והפכה לאושיית אינסטגרם של ממש עם אלפי עוקבים ברשת.

הבחורה היפהפיה, היום בת 27, ששימשה כקצינת נשק, זנחה את האקדח והמדים לטובת ביקיני וחופי ים בהם היא מצטלמת ומעלה תמונות לאינסטגרם, שם יש לה כבר קרוב לעשרת אלפי עוקבים. שרי הפכה להיות פופולארית מאוד ברשת החברתית כשעוקביה מבקשים ממנה בהומור "לעצור אותם". אחד מהם כתב: "אם אתה מבצע פשע, תקווה שהיא תהיה במשמרת".


עוד בנושא
השוטרת הסתבכה לאחר שמצאה דרך חושפנית להרוויח כסף בחופשת המחלה
השוטרת פוטרה בגלל הסרטון ששלחה לחבריה השוטרים

שרי קנטמן. צילום מסך
בכושר שיא. שרי קנטמן/צילום מסך

שרי, ביתו של ארסלן קנטמן, שוטר לשעבר, כבר לא מועסקת במשטרה ומקדישה את רוב זמנה לטיפוח של הגזרה שלה. בתמונה ישנה שהעלתה סוכנות של המשטרה אפשר לראות אותה עם רובה סער, אבל התמונות האלו הוחלפו בתמונות סקסיות מחוף הים. שרי, שמקדישה יותר שעות בחדר הכושר, כתבה: "העליתי במשקל שהורדתי, אבל בצורה בריאה. יש לי יותר מאסת שריר ויותר ציצים ותחת. חזרתי לכושר בדיוק בזמן ועכשיו אני מוכנה לחופשה שלי".

עוד באותו נושא

האולטימטום שקיבלה "השוטרת הכי סקסית" בגרמניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully