וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ הישראלי שיקצר את זמני ההמתנה במוקדי הטלפון

25.12.2018 / 14:05

זה לא מדע בדיוני: גוגל, אמזון וחברות רבות עובדות על עוזרת וירטואלית שתחליף את הנציג האנושי או לפחות תתן מענה זהה. חברה ישראלית הצליחה לעקוף את החברות הוותיקות ולפתח מנוע מבוסס בינה מלאכותית שיהפוך את מרכזי השירות ליעילים ומהירים יותר מבעבר

במשך עשרות שנים שמהנדסי תוכנה ומדענים מנסים לשבור את "מבחן טיורינג", כדי ליצור מחשב שיכול לדבר בצורה אנושית, מבלי שהאדם יבין שהוא מדבר עם מכונה. פיצוח האתר של השיחה באמצעות אינטיליגנציה מלאכותית הייתה מטרתם של צוותי פיתוח רבים כמו גוגל, מיקרוסופט ואמזון. אולם חברת Voca מציעה טכנולוגיה מהפכנית, השונה מהחברות האחרות שעוסקות בשיחות מבוססות בינה מלאכותית. עינב איתמר, מנכ"ל Voca אמר: "בימים אלו הבינה המלאכותית משנה את כללי המשחק בכל היבט של חיינו. אחד מהאתגרים העצומים כשאנו בוחנים את היכולת האנושית אל מול המחשב, זאת היכולת לשוחח. Voca מציעה טכנולוגיה מהפכנית, המאפשרת לראשונה לאנשים יכולת לשוחח עם מכונות ולהפך. את הטכנולוגיה אנו מייעדים, בשלב הראשון, לשיפור יעילות מרכזי השירות.

הטכנולוגיה של Voca הישראלית משתמשת בטכנולוגיה ייחודית המחקה את דפוסי הדיבוק האנושיים, כגון שינויים בגובה הקול, מהירות הדיבור, שינוי אינטונציה, השהיות מכוונות ושימוש בהבעות קול. למעשה, בזכות הטכנולוגיה של Voca, בקרוב השיחות עם מרכזי שירות יעשו באמצעות רובוטים ולמי שינהל את השיחה, כלל לא יהיה מושג באם מדובר בנציג שירות לקוחות אמיתי או רובוטי. ב-Voca מציעים התאמה אישית לכל לקוח והשירות לומד על כוונת הדובר, מנתח אותו ומייצרת מערכת המבינה את הנאמר בשיחה וכך מתאימה במיוחד מנוע שיחה לכל לקוח. לאחרונה החברה הודיעה על השלמת סבב גיוס בסך של 2.6 מיליון דולר בהובלת Lool Ventures וכן ממשיכה להוביל את עולם השיחה המבוסס בינה מלאכותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully