וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למקרה שפספתם את ה-BlackFriday: חג הקניות Boxing Day מתחיל היום

26.12.2018 / 8:04

מתחרטים שלא קניתם ב-Black Friday? ה-Boxing Day כאן ואתם יכולים להרוויח מהנחות של עד 50 אחוזים על בגדים, אלקטרוניקה ומוצרים ביתיים. בין ההנחות ניתן למצוא מכונת קפה של נספרסו, 50 אחוזים באסוס, שעון ריצה של גרמין ועוד

קניות ברשת. ShutterStock
חג הקניות שאחרי חג המולד מתחיל היום./ShutterStock

חודש נובמבר הינו חודש הקניות הגדול ביותר וכולל את יום שישי השחור, Cyber Monday, יום המבצעים בישראל Shopping IL ויום הרווקים הסיני. מדובר בהנחות המשתלמות ביותר שיש במהלך השנה. אבל מה עושים עם אותם המוצרים שנרכשו ואחר כך הוחזרו? לשם כך "המציאו" את ה-Boxing Day שמתקיים יום אחרי חג המולד. למעשה, בארצות הברית ומדינות רבות בעולם, ישנם כללי החזרת מוצרים מאוד נוקשים כלפי בעלי הרשתות, מה שמיטיב עם הצרכנים. אותם מוצרים שהוחזרו לא יכולים להימכר כחדשים ולכן נמכרים כ-"מחודשים", כאלו שהקופסה נפתחה והמוצר כלל לא היה בשימוש.

הרשתות פחות מרוצות אבל הצרכנים נהנים מהנחות משמעותיות. יניב קוטר, מבעלי חברת השילוח DealTas השולחת לישראל מארה"ב אמר: "הסמיכות לחג המולד הופכת את הימים הללו לימי מתנות עבור אחרים, ואחרי שנפתחו המתנות בבוקר חג המולד, המונים נוהרים לחנויות כדי להחזיר ולהחליף ובמשך שבוע ימים, עד תחילת השנה האזרחית ניתן למצוא מגוון מוצרים שהוחזרו במחירים זולים ומשתלמים במיוחד". אולם ה-Boxing Day דורש מכם להיות זריזים והחלטיים; "ימי ההחזרות שלאחר חג המולד ידועים כחגיגה של קניות על בסיס 'כל הקודם זוכה', כי אין לדעת מה יוחזר ומה יהיה המחיר הסופי, מכאן שאמריקאים רבים ממתינים ממש לעשות קניות - בעיקר למוצרים הנחשבים יקרים יותר כמו אלקטרוניקה וצעצועים יקרים", הוסיף קוטר. רגע לפני שאתם מעמיסים את עגלת הקניות באמזון, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את המדריך על קניות ברשת ואת המדריך על איך לקנות מוצר חשמל. בעזרתו של שמואל גרול, מנהל קבוצת Outravel-המסע שלכם לקניות ברשת, הבאנו לכם את המבצעים המשתלמים ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully