וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומעים? באג בגרסה החדשה של האייפון גורם לבעיות קליטה וכך תתקנו אותו

26.12.2018 / 10:25

יש לכם אייפון? אנחנו ממליצים שתחכו עם העדכון לגרסה החדשה שמופיע בהגדרות. משתמשים בעולם מדווחים על תקלות בחיבור האינטרנט וקליטת האייפון אחרי ששידרגו לגרסה החדשה. במידה וכבר שידרגתם, יש פתרון זמני. כרגע אפל לא הגיבה וגם לא שחררה עדכון שמתקן את התקלה

האייפונים החדשים אייפון Xs אייפון Xr. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
משתמשים מדווחים על בעיות קליטה במכשירי האייפון והפתרון בידינו./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

בזמן שהאייפדים החדשים מתעקמים ואפל מסרה כי זה תקין לחלוטין, תקלת ענק נוספת תוקפת את מכשירי אפל והפעם בגלל עדכון גרסה למכשירי האייפון. אחרי ששחררה את העדכון לגרסת ה-iOS החדשה, משתמשים ברחבי העולם החלו לדווח על תקלות בקליטה הסלולרית ובחיבור לרשתות אלחוטיות. על פני השטח, נראה שמדובר בתקלה במספר מצומצם של אייפונים, אך משתמשים ברחבי העולם פרקו את זעמם ברשתות החברתיות, אחרי שנותרו ללא האפשרות להתחבר לאינטרנט. אפל התייחסה לתקלה בשבוע שעבר בטענה שהיא מתרחשת רק במכשירי האייפון החדשים ורק באזור טורקיה. אלא שמאז העדכון שכביכול היה אמור לפתור את התקלה רק החמיר את המצב והתפשט למכשירי אייפון נוספים ברחבי העולם.

בעדכון גרסה האחרון לאייפון אפל לא שחררה שיפורים משמעותיים מלבד שניים: הראשון קשור לתכונת הסים הדיגיטלי ואילו השנייה מתייחסת לבעיות הקליטה שבמכשירי האייפון. כאמור, העדכון לא סייע ומשתמשים עדיין מחכים לעדכון נוסף שהפעם בתקווה, יפתור את התקלה אחת ולתמיד. הסיבה לתקלה המשונה נותרה תעלומה ואפל טרם פירטה על מקורה. עם זאת, במידה ונפגעתם בעצמכם ואתם חווים את התקלה, תשמחו לדעת שיש פתרון זמני. בהגדרות הסלולר באייפון, היכנסו לתפריט "סלולרי" ולאחר מכן בטלו את אופציית השיחות דרך רשת האינטרנט. במידה וזה לא עזר, נסו לשנות את סוג הרשת הסלולרית באותו מסך לגלישה בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

למען הסר ספק, זהו פתרון זמני בלבד כשפתרון יותר יציב עתיד להגיע עם העדכון הבא. משתמשים נוספים ברשת מדווחים על תקלות ברשת האלחוטית: החל מהתחברות אוטומטית לרשת פתוחה ועד לחיבור עצמו לאינטרנט. זו אינה הפעם הראשונה שמשתמשים מדווחים על תקלות מהסוג במכשירי אייפון ורק ימים ספורים אחרי השקת האייפונים החדשים לפני מספר חודשים,רוכשים החלו להתלונן על בעיות קליטה שמאז נפתרו. אפל טרם ציינה מתי העדכון הבא ישוחרר, אולם אנחנו מקווים שזה יהיה במהירות האפשרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully