וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה מציעה: ותרו על הטלפון לשנה, וקבלו 100 אלף דולר

30.12.2018 / 9:15

הייתם מוכנים לחיות שנה שלמה בלי עדכונים בסמארטפון, בלי שיחות וואטסאפ ובלי הפיד של הפייסבוק והאינסטגרם? אם אתם בעניין, ויודעים מה תוכלו לעשות במקום, המבצע הזה מושלם בשבילכם

אישה נופלת למזרקה עם הראש בנייד/יוטיוב

בסרטון - זה מה שקורה למי שהולך עם הראש בנייד

האם הייתם מוכנים לוותר על הסמארטפון שלכם לשנה שלמה? בלי לברבר בקבוצות וואטסאפ, בלי לגלול בפיד של הפייסבוק ללא תוכלת, בלי לצייץ קשקושים מיותרים בטוויטר, בלי להעלות תמונות מטופשות לסטורי באינסטגרם, בלי לבדוק מיילים אחת לשעה, ובכלל, לחזור לימים שפתאום נראים כל כך רחוקים?

ובכן, חברת מים מינרליים מציעה לשלם 100 אלף דולר למי שמוכן להיפטר מהטלפון שלו ל-12 חודשים מלאים. "הידעתם שכל אדם שני טוען שהוא לא יכול לחיות בלי הסמארטפון שלו? איכס", נכתב במודעה של חברת המים המינרליים vitaminwater, "שבור את המעגל, ומצא פתרונות לחיים ללא גלילה".

עוד ב"אסור לפספס"
תמונת הבחורה התמימה שהפכה לויראלית בזכות משהו גס ברקע
"הפעם היא עברה כל גבול": התמונה שגרמה למעצר דוגמנית העירום הפרובוקטיבית
"הנזירה" מהטלוויזיה חשפה את עצמה לעיני השוטרים ההמומים

בני זוג שוכבים במיטה עם הטלפונים הניידים שלהם. ShutterStock
גם לכם נמאס? זו ההזדמנות/ShutterStock

מה צריך לעשות? פשוט מאוד. על פי המבצע, פשוט לשתף בטוויטר או באינסטגרם מה היית עושה במקום לגלול, הוסף את ההאשטג #nophoneforayear ו-#contest, ואז ללכת על זה. נסה להיות בלי טלפון בלי שנה, תוכיח את זה, ואולי תזכה במאה אלף דולר. החברה מבהירה שהיא תבדוק היטב אם זה אכן קורה (יש תקנון חוקים ברור), כולל שימוש בגלאי אמת. החברה תבחר את המנצח שייתן את התשובות הכי מקוריות ומבריקות. ההשתתפות היא עד ה-7 בינואר.

אסור, כמובן, לגלוש באינטרנט בסמארטפון, ובוודאי שלא להשתמש במכשיר של חברים. כמו כן, מי שייגמל מהמכשיר לחצי שנה, עשוי לזכות בעשרת אלפים דולר. החברה טוענת שמדובר ברווח כפול: גם להיפטר מעונשו של המכשיר השטני שמציף את חייכם במידע לא נחוץ, וגם להרוויח סכום עתק.

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully