וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו נאלצים להיענות לרגולציה של הממשלות": שוחחנו עם מנכ"ל לנובו העולמית

חברת לנובו נחשבת לחברה המובילה בעולם המחשוב בישראל ובעולם, הודות לרכישות אסטרטגיות כמו של IBM ואף מוטורולה, בניגוד למה שחושבים. לרגל פתיחת הקמפוס החדש של החברה, קיבלנו הצצה ראשונה למטה החברה, לסמארטפון החדש של החברה ושוחחנו עם מנכ"ל לנובו העולמית

קמפוס לנובו סין. לנובו,
הקמפוס החדש של לנובו בבייג'ינג/לנובו

חברת לנובו מוכרת מעולם המחשבים ופועלת בישראל בצורה אינטנסיבית ואגרסיבית, מה שמיצב את את חברת לנובו כחברת המיחשוב המובילה בישראל ולא בכדי. במהלך השנים, לא מן הנמנע שהשתמשתם במכשיר מבית החברה, או בכזה שבפנים ישנו רכיבים שיוצרו על ידי לנובו. כיום היא נחשבת לאחת מיצרניות המחשבים הגדולות ביותר בעולם עם נציגויות בעשרות מדינות ברחבי הגלובוס. בחודש אוקטובר האחרון, לנובו חנכה קמפוס עובדים חדש בבייג'ינג, שמטרתו לאחד את משרדי החברה שקודם לכן היו פזורים ברחבי המדינה. מדובר בפלא הנדסי - שני אגפי ענק שחוברו באמצעות מסדרונות מזכוכית מעל פני השטח. בנייתו ערכה 6 שנים וכעת, לאחר שהסתיימה, הוא מכיל מעל ל-10,000 עובדים, בין אם במרכז הפיתוח ובין אם כחלק מהמשרדים הראשיים. לכבוד פתיחתו החגיגית, זכיתי לקבל הצצה לחדרים הפנימיים והסודיים במתחם וכן לנהל שיחה קצרה עם מנכ"ל החברה, כחלק ממשלחת מצומצמת של עיתונאים שנבחרו מרחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

לנובו היא חברת ענק ובעצם אחד המותגים הסינים המוכרים ביותר בעולם, במיוחד במדינת הבית שלה. הרווח בשנה האחרונה עמד על 45 מיליארד דולרים. כאמור, היא מובילה בשוק בתור חברת המחשבים הגדולה ביותר והיקף הייצור שלה רק הולך וגובר משנה לשנה. החברה מפעילה 20 מפעלים ברחבי העולם, ובכך הם מסוגלים לייצר 4 מכשירים טכנולוגיים מדי שנייה אחת. 117 מתוך 500 מחשבי העל בעולם הם מתוצרת לנובו והשליטה שלה בתחום ממשיכה לצמוח. בהקמת הקמפוס, לנובו רצתה להשרות בעובדיה אווירה של עולם ההייטק האמריקני, עם עיצוב שלרובנו ידמה משרדים בעמק הסיליקון. בסביבת המתחם נוכל למצוא גם חברות כמו ענקית הטכנולוגיה הסינית באיידו. עוד בלנובו שמרו על עיצוב "ירוק" במיוחד, כשמסביב ובתוך הקמפוס נבנו גנים ענקיים מלאים בעצים וצמחים על מנת להפוך את הסביבה לידידותית יותר עבור העובדים. הלוחות הסולריים וניהול החשמל החכם במתחם כולו חוסך חשמל וכתוצאה מכך, מתוכנן לחסוך גם במזהמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully