וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים מרוויחים אלפי שקלים בחודש מפריצה לחשבונות פורטנייט

28.12.2018 / 9:26

פורטנייט הפך לאחד מהמשחקים הפופולריים בעולם וגם הרווחים. לא פלא שהאקרים סימנו את המשחק כמטרה ואחרי השקעה אדירה של השחקנים, האקרים פורצים לחשבונות, משנים את הסיסמה ואחר כך מוכרים אותם למשתמשים אחרים. הרווחים? אלפי שקלים בחודש

משחק פורטנייט. צילום מסך
אלפי שקלים מפריצה לחשבונות פורטנייט./צילום מסך

לאחר שדווח כי פורטנייט דרדר אנשים לאלימות, סמים וחובות, כעת דיווח חדש מקפיץ אותו לכותרות עם עבירות לא פחות חמורות. נראה שכבר בגיל 14, ילדים שהתמכרו למשחק החלו לפרוץ לחשבונות של אנשים אחרים ולגנוב את המידע האישי שלהם, או אחרת, למכור את פרטי החשבונות בסודיות ברשת על מנת להרוויח כסף. במידה ותהיתם, חשבונות פורטנייט עלולים להימכר ברשת עבור סכומי עתק העומדים על אלפי שקלים, שכן המשחק מציע למשתמשים לקנות חפצים ותוכן נוסף תמורת כסף אמיתי, דבר שמקפיץ את שוויו של החשבון.

כ-20 האקרים דיברו עם ערוץ החדשות הבריטי BBC החודש, בטענה כי גונבים פרטי חשבונות של שחקנים אחרים ומוכרים אותם ברשת תמורת כסף. כאמור, חלק גדול מהחשבונות הנמכרים שווים לא מעט כסף בשוק השחור בגלל שמכילים פריטים שבעבורם תצטרכו לשלם כסף אמיתי ליוצרי המשחק. אחד המרואיינים, רק בן 14, הסביר כי קבוצה של תוקפי סייבר הראתה לו כיצד יוכל לגנוב פרטים על שחקנים אחרים בקלות. "חבורת פורצים פנו אליי, סיפרו מה הם עושים והנחו אותי בנוגע לכל הדברים שאני צריך לדעת על מנת לגנוב חשבונות של שחקנים אחרים. למעשה, הם לימדו אותי כיצד לפרוץ", אמר הנער.

בעל מתעלל באשתו במהלך משחק פורטנייט. צילום מסך, צילום מסך
רק לפני שלושה שבועות אדם נעצר כשהכה את אשתו לאחר שביקשה ממנו להפסיק לשחק פורטנייט./צילום מסך, צילום מסך

הפורצים שיתפו גם לאילו חשבונות היה להם קושי לפרוץ. כך למשל, חשבונות עם נעילה בעלת שתי סיסמאות, אחת ראשית ואחת מתחלפת, היו קשים יותר לפרוץ באופן משמעותי. על מנת להפעיל את האופציה, היכנסו לאתר המשחק ולאחר מכן להגדרות החשבון שלכם. במסך החדש, לחצו על "Password & Security" ובתחתית העמוד תוכלו למצוא את האפשרות. חברת EPIC, שאחראית על פיתוח המשחק, סירבה להגיב על הפרשה ואמרה כי היא עובדת על שיפור הבטיחות של חשבונות השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully