וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוהבים בעצמנו ונכנעים לצעירים: שנת 2018 באינטרנט הישראלי

בשיתוף בזק, בשיתוף בזק

20.1.2019 / 7:14

כמה סלפי אנחנו מצלמים? באיזה מקום בבית אנחנו אוהבים במיוחד לגלוש? כמה אבק השאיר אינסטגרם לפייסבוק וכמה מכם מעדיפים להקליט הודעות וואטסאפ במקום להקליד? דוח מצב האינטרנט של בזק לשנת 2018 מלמד על הרגלי הגלישה של הישראלים ומספק הצצה לעתיד

2018 הדביקה אותנו לאינטרנט ולא משנה באיזה מכשיר מדובר - סמארטפון, טאבלט או מחשב. אנחנו גולשים וגולשים והחיים שלנו הופכים לדיגיטליים יותר. בסוף שנת 2018 מספר המשתמשים באינטרנט בישראל עומד על כ-6.6 מיליון והגולש הממוצע מוריד כיום קבצים בנפח של כ-8 גיגה בממוצע ביום, עלייה של 30% תוך שנה אחת בלבד. לעלייה הדרמטית הזאת בכמות הגלישה יש השפעות על כל תחומי החיים שלנו, ולא משנה אם אתם בני נוער, בני הגיל השלישי או כל מי שביניהם.

זו השנה החמישית שחברת בזק מפרסת את דוח מצב האינטרנט בישראל ושנת 2018 מספקת הצצה לסגנון החיים שצפוי לנו ב-2019 בואכם שנות העשרים. הדוח, אשר סוקר את הרגלי השימוש וההתנהגות של הישראלים בעידן הדיגיטלי, מבוסס על מחקר מעמיק שערכה החברה על האינטרנט בישראל, המגמות השולטות בו ושימושיו השונים, וכן על נתונים מפעילות החברה ומערכותיה. לצורך הדוח נערך בין השאר סקר בשיתוף מכון המחקר TNS, בקרב 1'300 נדגמים בגילאי 13+ מכלל המגזרים. הסקר כולל קטגוריות שונות המרכיבות את החיים הדיגיטליים של כל אחת ואחד מאתנו. הסקר ונתוני התשתיות שנאספו ממערכות בזק בצרוף אנליזה של נתוני השוק, משקפים תמונת מצב של החיים בישראל בעידן הדיגיטלי לשנת 2018.

נסקרו בדוח נתונים רבים לגבי תופעות והרגלים שלנו כמשתמשים, תוך התמקדות בשישה תחומים שהפכו מרכזיים בשנים האחרונות: רשתות חברתיות, תוכן וטלוויזיה, אפליקציות וסמארטפונים, כלכלה דיגיטלית, IOT וילדים דיגיטליים.

אז איך אנחנו גלשנו, קנינו, צילמנו, ותקשרנו בעזרת האינטרנט השנה? הנה כמה נתונים שמספרים את ישראל 2018:

בשיתוף בזק, בשיתוף בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully