וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא יכול להגיד לילדים שאין כסף במשחקים": דיברנו עם הישראלי הבכיר ביותר בטוויץ'

31.12.2018 / 13:34

הכנסות של מיליוני דולרים ושעות צפיה שהגיעו ל-17 מיליון שנות אדם, אלו חלק מהנתונים המטורפים סביב קטגוריית הגיימינג שצוברת תאוצה בשנים האחרונות. תפסנו לשיחה את אמיר שבט, סגן נשיא של מוצרי מפתחים בזמן ביקורו בישראל וגם דיברנו על פורטנייט

אמיר שבט בהרצאה במתחם beall. יח"צ,
הגיע לישראל לחגיגות השנה החדשה של Startup grind במתחם העבודה BeALL./יח"צ

17 מיליון שנות אדם - זה היקף הצפיות בפלטפורמת טוויץ'. אם אתם לא מכירים את הפלטפורמה, הילדים שמסביבכם בוודאי יכירו, אך ניתן גם להגדיר את הפלטפורמה כיוטיוב של הגיימינג. הילדים הצעירים מעבירים שעות על גבי שעות ולא במשחקי מחשב, אלא גם בצפייה אחר השחקנים הטובים בעולם. אמיר שבט הינו הישראלי הבכיר ביותר בטוויץ', כשלשבט עבר עשיר בחברות הגדולות בעמק הסיליקון כשעבד בגוגל, Slack - שירות הודעות ארגוניות וכיום בטוויץ'. לפני ארבע שנים זיהתה אמזון את מגמת הגיימינג שעולה ורכשו את הפלטפורמה בסכום של מיליארד דולר וכיום מעריכים שמדובר בסכום יחסית פעוט לעומת היקף הפעילות של החברה.

שבט הינו הישראלי הבכיר ביותר בחברה וכיום מכהן כסגן נשיא של מוצרי מפתחים. "המטרה שלנו זה לגרום לחווית צפייה בטוויץ' להיות אינטראקטיבית ולהפוך את הצופים למשתתפים פעילים במשחק. תחשוב שאתה משחק בפורטנייט ויכול לרפא את אחד מהשחקנים או שאחד מהשחקנים הטובים בעולם יכול לבחור בך כדי שתשחק איתו". סיפר לנו שבט במהלך שהגיע לישראל להרצאות ולחגיגות השנה החדשה ברשת מתחמי העבודה המשותפים BEALL שבו קיימנו את הראיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully