וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עיריית ירושלים, ערה?": הפוסט הקורע של עיריית תל אביב ניצח את חגיגות השנה החדשה

1.1.2019 / 12:24

סאחי או מצחיק? אמש העלתה עיריית תל אביב את אחד מהפוסטים הויראלים ביותר לשנת 2018. "עיריית ירושלים, ערה?" כתבו בעיריית תל אביב וגררו תגובות קורעות מצחוק. "מה קרה? קצת קר אז נזכרת בי?", הגיבו בעיריית ירושלים לפוסט. חברת החשמל, זק"א ועוד הצטרפו

שלוש מילים ותזמון נכון, זה כל מה שהיה צריך כדי לשבור את הרשת. עיריית תל אביב הפכה את ברכת השנה החדשה שלה לדבר הכי טוב שהרשת ראתה בחודשים האחרונים. הכל התחיל ב-"עיריית ירושלים, ערה?" ומשם החל לו גל תגובות מחברות ענק, עיריות ברחבי הארץ ועשרות מנהלי עמודים ואנשי ציבור להשתתף בפוסט שהפך בקלות לוויראלי ביותר בחגיגות השנה החדשה. הפוסט, שפורסם בשעה 23:59 בדיוק אמש, כבר צבר עשרות אלפי לייקים ותגובות קורעות. אין ספק שאנשי הדיגיטל של עיריית תל אביב ניצחו בהטרלת חגיגות השנה החדשה.

"מה קרה? קצת קר אז נזכרת בי?" כתבו מנהלי העמוד של עיריית ירושלים בתגובה לפוסט. כך נפתח הפוסט שנכון לכתיבת שורות אלו, הגיבו בו מעל ל-30 אלף אנשים. "בוקר אור מתוקות.. תתאפסו על עצמכן...", הגיבה עיריית נתיבות. "עיריות יקרות, מה שלא עשיתן אתמול בלילה, מקווים שנזהרתן שלא תצא לכן פתח-תקווה", כתבו מנהלי העמוד של דורקס. אפילו זק"א הגיבו "הגענו אחרונים, כרגיל. אם צריך לאסוף מישהו - דברו איתנו". עיריית הרצליה הצטרפה לחגיגה והגיבה: "עזבי היא הכי וייז'ה. אני פה, מה הדיבור?" וכמובן אמ;לק דאגו עבורנו לסיכום "עיריית ת"א-יפו עשתה טיזינג לירושלים ונרדמה". גולשים רבים פירגנו לעירייה על הפוסט המצחיק: "עיריית תל אביב - שאפו! הערת את כל הארץ. יופי של שרשור התפתח פה. כיף לפתוח את השנה במנת צחוק מרוכזת", כתבה אחת הגולשות. "אני חושבת שכל העיריות בארץ לקחו סמים קשים", כתבה גולשת נוספת.

מנהלי הדיגיטל של עיריית תל אביב ידועים בהעלת פוסטים ויראלים ורק באוגוסט האחרון העלתה עיריית תל אביב קמפיין בדף הפייסבוק, בו מנהלי העמוד דימו פריצה שנעשתה על ידי תלמיד כיתה ד' כחלק מקפיין "היום תורי", שנועד לקידום פעילויות הקיץ השיתופיות עבור ילדי העיר. בפוסט אחר העלו סקר בעקבות השיר של סטטיק ובן אל תבורי ושאלו: "מה עדיף? שוקובו או גומיגם". הדף של עיריית תל אביב מונה יותר מ-150 אלף לייקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully